Nej til statens berøvelse af asylansøgernes ejendele!

Quoted post

S. Albertsson

#641 Re: Re: Re: Borgekrig og Ragnarok

2015-12-31 17:56

#640: Holger Danske - Re: Re: Borgekrig og Ragnarok 

Nå, nå, nå Holger :-) Jeg synes nu, at det er relativt pænt. Det har været hyggeligt at skrive med dig, selvom vi ikke er enige. Og i øvrigt handler det jo bestemt ikke om hvor mange muslimer der er, men blot om at vi burde tænke os om før vi begynder at tage flygtninges ting fra dem, muslimer eller ej. Men det håber jeg, at du forstår når du nu har fulgt denne indsamling så tæt. Jeg tror faktisk du er den eneste, der har været så optaget af denne indsamling, og det er jeg da glad for :-) I øvrigt er det da ikke pænt at kalde folk tåber, blot fordi at de mener at folk skal have råderet over deres egne ejendele. Vel? Jeg kalder jo heller ikke dig en tåbe, fordi du dømmer alle muslimer som potentielle mordere. Det er jo ikke en dialog vi kommer særligt langt med. Holger, jeg vil faktisk mene at du trænger til at møde nogle fredelige og flinke muslimer, der ikke myrder dig. Jeg gik i gymnasiet med en, der er virkelig flink. Sig blot til hvis vi skal tage kaffe og kage med, så kommer vi gerne og siger hej. Vi kunne evt. få en øl sammen også. Godt nytår Holger!

Svar

Holger Danske

#646 Re: Re: Re: Re: Borgekrig og Ragnarok

2016-01-01 17:22:07

#641: S. Albertsson - Re: Re: Re: Borgekrig og Ragnarok 

Ja alle dem der fløj flyvemaskiner ind i tårnen 9-11 var også alle flinke unge mænd der studerede i Hamborg.

og så længe de ikke er i flertal så er de jo måske flinke nok, men vi har mange steder her i landet hvor de er i flertal, ja hvor vores politi end ikke kan gøre noget.

Du fatter stadig ikke at det er en reel trudsel mod vort demokrati.

Men jeg ved godt du er ligeglad du flytter jo bare til Island når din mission er overstået. 

Og tro mig bare fordi du kan samle underskrifter af den lille minortitet som du kan skal du ikke tro du får mere ret til at lave sådanne demokrati fjensk underskriftsindsamlinger, Du er her jo også kun på tålt ophold.

Hvor mange muslimer mon du inviter med derop?

Holger Danske

#648 Re: Re: Re: Re: Borgekrig og Ragnarok

2016-01-01 19:08:00

Jeg håber da du også afleverer kommentarene, når du nu så flot, vil dele ud af din underskriftsindsamling, på mandag d 4.

Mon ikke du også kan tage dem med dig hjem

Danmark frit

Holger Danske

#653 Re: Re: Re: Re: Borgekrig og Ragnarok

2016-01-02 11:55:40

Og for at blive ved pænt mange, så er det jo kun 0,034% af Danmarks befolkning.

Og hvis vi trækker muslimerne fra, så ser det nok ud som nogen lunde dem i har taget imod som flygtnige i dit hjemland. 

Så mon ikke du skal stikke piben ind

Danmark frit