Nej til statens berøvelse af asylansøgernes ejendele!

Quoted post

Gæst

#544 Re: Re: Re: Re:

2015-12-21 11:37

#527: Holger Danske - Re: Re: Re:  

Lige i dit tilfælde vil jeg gøre opmærksom på, at fakta er vigtige. Du slynger om dig med usandheder om andre mennesker i den her diskussion, og det synes jeg ikke er OK. Skidt med Jens Rohde, når det drejer sig om flygtninge er det andre menneskers liv og velfærd vi diskuterer. Du og dine meningsfæller er i gang med en massiv kollektiv mobning af nogle meget ulykkelige mennesker, der ikke kan svare for sig. Og I bygger det hele på jeres mavefornemmelser eller på, hvad nogle andre i jeres kreds har opdigtet. Derfor er sammenligningen med nazismen fuldt berettiget. Så kom ikke og kald dig selv Holger Danske og os andre landsforrædere.

Svar

Holger Danske

#597 Re: Re: Re: Re: Re:

2015-12-22 23:44:41

#544: - Re: Re: Re: Re:  

Mon du ved hvad der er sandt og hvad der er usandheder? :)

Og hvad flygtninge angår så kommer de reelle flygtnige slet ikke her de har ikke råd til det.

Kal du dem bare ulykkelige de er jo ikke til fredst med noget som helt her, så jeg forstår slet ikke hvad de vil her.

Og så drejer det sig overhovedet ikke om noget der tåler sammenligning med nazisme. De vil jo ikke indkavarteres på. Bornholm og ej heller i telt. Hvad havde de tænkt sig at de bare ku få et hus gratis? Og måske også 2 biler. Ja Danmark er jo et rigt land.

Så for min skyld så gerne men nu går det ud over vores ældrepleje og skoler, Det synes du måske er retfærdighed?   

Og desværre så  kan jeg ikke gøre for jeg hedder som jeg gør :) Måske du kan klante mine forældre for det.