Stop aflivningen af hunden Thor..

Brian

/ #7 Stop aflivningen af hunden Thor..

2013-01-28 22:33

Nu må de fandme lige stikke en finger i jorden. Jeg kan sgu blive så tosset når jeg læser sådan noget. Hva' så med det typiske klip man ser i div. hjemmevideoer, hvor der er folk der forskrækker hinanden og flere folks første reaktion er at knalde ham der siger BØØØØH en par på skalden. Skal de så osse aflives. Vi var så heldige selv at kunne redde et hundeliv for mange år siden. En hund ved navn Lucky som jeg kendte i forvejen havde leget med familiens børn som han plejede. Pludselig en dag kom Lucky til at gi' sønnen en rift i det ene øre, hvor man var i tvivl om han havde bidt eller revet. Konen i familien havde kun en ting at sige om den sag. Lucky skulle aflives og det skulle bare være så hurtigt som muligt. Jeg fik det af vide klokken 22 en aften jeg var på job. Og fandt ud af at han skulle aflives næste formiddag. Så for mig var der kun et at gøre. Tage fri fra job og køre ud og redde et lille hundeliv, da jeg vidste hvilken hund det drejede sig om. Og det fortryder jeg ALDRIG. Vi havde rigtig mange skønne år sammen med Lucky. Og folk der har haft mødt Lucky mens vi havde ham vil nok gi' mig ret i at der var ikke andet en en stor skøn bamse og familie hund gemt i ham. Og han ville aldrig gøre en kat fortræd. Tværtimod. Han elskede vores kat og de var osse bedste venner. Krydser fingre for dig Thor