Frigiv cannabis. Lad os nå over 50.000 underskrifter.

Gæst

/ #1006

2016-09-30 07:58

Jeg synes det er på tide å la folk bestemmeselv og ha et alternativ til rus . , Alkohol er derfor eneste som er lovlig i landet alt annet er ulovelig sier de brede rumper som styrer . , Alkohol ødlegger mer enn noe annet rusmiddel , det er sikkert , og ja jeg ville heller sett mine barn røyke en fet joint, enn å bruke alkohol . Det beste hadde vært å se dem uten noen form for rus , men det tviler jeg på da mine fedre var Alkoholikere ALKOHOL HAR ØDELAKT MIN FAMILIE BÅDE MOR OG FAR . Intet er mere destruktivt enn det stoffet man drikker   ...  Det skulle de ha  tenkt på for lengst disse søpplepolitikerne . frigjør hasjh og hold nå opp å tulle , det kan også være et farlig stoff , men de fleste kjenner til dette , og det burde ikke selges til barn under 25 . da det er på dette tidspunktet hjærnen er utviklet ...  mvh. Thor Morten Christensen . Norway .a happy ANARKIST .Jeg elsker ANARKISMEN , FOR SITT FULLSTENDIGE KAOS , Men det er ikke kaoset jeg elsker, men friheten  . I DETTE LIGGER JO SVARET MANGE LURER PÅ , HVORDAN KOMME VEKK FRA DEN ELENDIGE RIKMANNSKULTUREN ALLE SØKER , MEN FÅ ER DE SOM BLIR  LYKKELIGE AV PENGER . LYKKE ER ET ORD SOM VANSKELIG LAR SEG DELE , DA DET ER FORSKJELLIG FRA PERSON TIL PERSON , SÅ DA ER JEG LYKKELIG UVITENDE OM ALLT ANNET BARE JEG HAR FRIHETEN MIN , I MINE FØTTER SITTER INGEN LENKER , Å DET RASLER IKKE STORT NÅR JEG GÅR .........................Joker... <3