Stop lukningen af psykiatrien i Holstebro

Glad for psykriatisk afdeling i Holstebro.

/ #115 bevar psykriatisk afdeling i Holstebro.

2016-08-17 08:10

Har selv en mor der har været indlagt på Holstebro psykriatiske afdeling. Og jeg ved ikke, hvad jeg skulle have gjort uden den psykiatiske afdeling på Holstebro sygehuse. Da de har hjulpet mig meget, da min mor ikke kan klare, at være hjemme i hendes egen lejlighed, rat lang tid af gangen. Højest 14 dage, Inden hun kom ned i kulkælderen. Og havde brug for den psykriatisk afdeling.  Hun har nærmest boet i Holstebro de sidste 2 år. Da der ikke er nok bosteder til psykiske syge der ikke kan klarer sig selv. Så en stor klap på skulderen til den psyatriske afdeling på Holstebro Sygehus.

Vi har brug for ,at bevarer den psykriatiske afdeling. Da der ikke er nok sengepladser nok eller bosteder pladser nok til de folk der er ramt. Jeg har selv set at afdelingen i Holstebro gør alt det de kan for disse mennesker. Og nogle gange tager de opholdsstuen i brug og gangen. Da der ikke er nok sengepladser. 

Så det vil være en katastrofe at lukke psykiatisk afdeling i Holstebro. STOP NU. Vi kan ikke være det bekendt overfor samfundets svageste. Og deres pårørende.