Luk de danske grænser NU!

Gæst

/ #1197

2016-06-12 14:13

Fordi jeg hver dag sidder, på mit arbejde, og ser passivt på hvor mange penge vi smider efter nogle mennesker som alligevel ikke kan fordrage os og vores må at leve på. De er alle syge, gider ikke arbejde, og lære sproget, men en masse børn gider de godt at lave, børn som vi skal forsørge. De er kun ude på at overtage vores land, er dog også blevet sagt af en flygtning/indvandre.. Jeg bliver provokeret af alt de vi skal betale, tandlæge osv. Vi som er dansker må selv betale vores tandlægeregning. Jeg har fået den opfattelse at grunden til de ikke vil os er bl. A de hader alt vores luksus, men de vil godt have opvaskemaskine og tørretrumler og meget meget mere. Jeg kunne blive ved, men mit blodtryk stiger. Jeg er rasende og grædefærdig. Jeg holder på job i 2020, jeg flytter til Spanien, har allerede købt huset. De er godt nok også i EU, men de får ikke noget i ydelse, de skal forsørge sig selv. De er ikke så vattede som i DK. Jeg hader de kendte som er flove over at være dansker ( jeg kunne brække mig), ikke helt af samme grund er jeg flov. Jeg er flov fordi vi er så naive herhjemme. Desværre er det ikke den samme land mere, så derfor trækker jeg mig :-(