afskaf pension til folketingsmedlemmer


Gæst

/ #2155

2015-12-19 16:02

Fordi politikerne i de gamle traditionelle "store" partier fuldstændig har mistet integritet og troværdighed. De har glemt at "minister" betyder tjener af folket og det er for dem de arbejder. De lever kun for popularitet fordi det giver højere stilling og mulighed for endnu mere penge med minimal indsats. Hvis en spindoktor sagde til Løkke at der var stemmer i at sige jorden var flad så ville han sige det. Det er derfor ekstremist partierne vinder frem. Jeg er hamrende uenig i enheds listen eksempelvis, men jeg respektere at det de siger kommer fra deres ideologi og en tro på at det er det bedste for DK.
Sindssyge lønninger, pensioner, goder, eu top stillinger med flere goder, er hvad politikere går op i. At de kan stemme for at danskere skal arbejde til de er 68 men at de selv kun skal arbejde til de er 60 er så klamt, hyklerisk og vederstyggeligt at de ikke burde kunne se dem selv i øjnene. De kan ikke engang kommentere på det, give en begrundelse?? De forsøger at tie det ihjel så det bare gå over og det skræmmende er at det også nok skal lykkedes. Jeg græmme ved at have en mand som Lars Løkke ved magten og det kommer fra en venstre mand. Jeg stemmer kun EL, LA, DF fra nu af for de har da stadig en snert af troværdighed i det de siger og gør.
Tjenestemands pension er fuldstændig til grin og derfor blev den fjernet fra alle tjenestemænd... lige med undtagelse af politikere?? Jeg håber deres pension fjernes, så kan de få en 10/5 % ordning som alle andre og så selv betale det mere hvis de vil have mere... nøjagtig som alle andre. Håber vi kan fremtvinge afstemning om pension og løn og gennemskuelighed i hvad der tørres af på "firma kontoen" det er trods alt skatte ydere der er bestyrelsen i det firma. Jeg ku fortsætte for jeg er så skuffet over hele vores politiske system, men stopper her.
Mvh
Bjørn