afskaf pension til folketingsmedlemmer

zenia nyholm

/ #1989

2015-11-17 23:17

Jeg synes godt nok de får deres del af kagen allerede NU kunne de ikke bare for en gang skyld lad det handle om andre end dem og uden at de absolut skal vinde noget ved det også, det er som om de kun går ind i sager hvor de kan se fordelen hos deres egen røv... men nu er det altså andre der har brug for hjælp hvis I tjener flere millioner om måneden eller der omkring, så har i da intet at hyle, nogle har ikke en gang råd til at sælge 4 flasker før de kan få mælk til ungerne, en som mig som aldrig har livet et godt og hjælperigt liv, fordi min barndom var så hele mit liv har jeg på en måde været afhængig af systemet, så mister jeg min elskede min mand til cancer og da han døde tod jeg en overdødis, det blev for meget, men jeg overleve HELDIGVIS Men NU sidder jeg på 3 år og har trukket mig ind i mig selv, gud ske lov bliver jeg stærkere hver dag for jeg vil tilbage i deres liv og det lykkes langsomt men hvad gør jeg hvis jeg psykisk ikke mere er i stand til at arbejde og pensionen går ned, endnu en depression at kæmpe med, hvor meget kan et menneske været... det er ikke kun mig, vi er rigtig mange skæbner i nogenlunde samme situation hvad med os ???