Ja til et kærligt, højt fagligt, sammenhængende og fejlfrit sundhedsvæsen

lene

/ #41 Re:

2015-09-28 12:39

#34: -  

Det kender jeg desværre alt for godt og der er kun en vej. du kan overveje om du vil prøve at skrive alt ned du laver på en dag. så overvej hvor længe du har haft det sådan. så tager du fat i din fagforening og ber om hjælp. og du beder også din leder om et møde. Hvis man vil et godt samarbejde, og at det skal være gensidigt, så er man nødt til at melde ud. Så har han eller hun muligheden for at hjælpe en - inden man brager ned med stress eller fysisk sygdom. Skriv alt det ned du ikke synes du når, som du mener er dit ansvar og tage det med til din leder. Så vedkommende kan se hvordan din dag ikke hænger sammen og det er hendes eller hans ansvar at hjælpe med det. Det mener jeg, er ikke et tegn på svaghed, men styrke at du vedkender dig et meget stort ansvar, men rammerne er ikke til at du kan stå inde for det. Rammerne er din leders ansvar.  Så han /hun må forholde sig hertil....Hvis vedkommende ikke vil det. er det at skrive uth.er, for så bliver det synligt på skrift...:)

Jeg håber du har lyst til at dele underskrift indsamlingen i dit netværk og opmundre dem til det samme. vi er næsten oppe på 600 underskrifter nu og den er allerede blevet delt over 2000 gange her på facebook, så det går så fint. Der bliver mange underskrifter at give til ministeren på fredag. jo flere jo mere "fylder" vi sammen  :) pas godt på dig selv. mvh Lene