Støt Nathalie

Gæst

/ #13

2015-05-19 10:01

Jeg underskriver denne indsamling fordi min egen datter er autist og hun er gravid hendes mand er også autist men på trods af at de unge mennesker fra 1 dag de vidste de var gravide bad om hjælp fra det offentlige, så er de forsat helt uden hjælp og barnet kommer om 14 dage, de har nok heller ikke noget sted at bo til den tid, for de fik en lejlighed 01.05 men kunne ikke finde ud af at de skulle gemme deres penge så de kunne betale den første husleje, jeg er ikke i en økonomisk situation så jeg kan være dem behjælpelige og kommunen dem er der ikke meget hjælp at hente hos, de snylter sagen. Mit gæt går på at de har lavet et regnestykke, fundet frem til at det er billigere at fjerne barnet end at hjælpe de unge mennesker, og det skal de så have til at lyde som om det er barnets tarv, men efter min mening er det eneste tarv kommunen varertager, deres egen pengepung. Systemet skal ændres, der skal mere viden ind i det offentlige rum og almindelige mennesker skal vide hvad autisme er, der sidder mennesker og skal bedømme hvad der er bedst for et menneske med autisme og de mennesker aner ikke hvad autisme er, fordi autisme er så bredspektret at man er tvunget til at foretage en i dividuel vurdering af behovet for hjælp, og det er for dyrt at bruge den nødvendige tid.