Stop diskrimineringen af vi transsexuelle

Fru Transrose
Underskriftindsamleren

/ #61 Med Amnesty Internationals velsignelse

2014-02-04 18:11

Med Amnesty Internationals velsignelse fortsætter Socialdemokratiet, Enhedslisten og De Radikale deres nederdrægtige forbrydelser mod vi transsexuelle danskere, mens de med et medie stunt nu strør om sig med kvindelige cpr-numre numre til LGBT's mandssexuelle transkøn paraply der nu er erstattet af LGBT's endnu mere testoteronstinkende Transpersonparaply, som fornøjer sig med at tage pis på vi transsexuelle kvinder der samtidig nægtes de kønsskifteoperationer vi har krav på.

Forestiller Amnesty International, og de vanvittige danske politikere sig, at disse mænd, der lever som mænd og tænker som mænd og hader kvinder vil gå hen og bytte deres mande CPR til kvinde CPR for at lege kønsaktivister, og for at hjælpe systemet med at slå vi transsexuelle kvinder ihjel. Vel vil de ej.

Det at gøre kvinde til det nye mand, ved at kaste kvindelige CPR numre i grams til mænd, er et vildt psykotisk overgreb på såvel alle biologiske kvinder som vi transsexuelle kvinder.

Politikerne kan ikke lide vores kønsskifteoperationer, fordi de koster penge. Kostede vores kønsskifteoperationer ingenting, var de lige så indholdsløse og billige som menneskehedsforbrydernes psykopatiske CPR mediestunt, havde vi transsexuelle for længst fået vores kønsskifte operationer.

Jeg opfordrer alle transsexuelle kvinder til nu - ligesom jeg - at vise foragt for Amnesty Internationals iscenesættelse af de transfobiske danske politikeres seneste overgreb på vi transsexuelle kvinder. Jeg opfordrer jer til, ligesom jeg, at gå til jeres læger eller gynækologer, og få dem til at vise jer/os, hvordan vi kan kastrere os selv. Og jeg vil opfordre jer til, gerne sammen med mig, at lave jeres kastrationer inde på Christiansborg, foran de forbrydere der tvang os til fortvivlelsens selvhjælp. Så får de forbryderiske politikere deres kastrationer til den pris de ønsker.

Og, kommer jeg til at stå der, og kastrere mig alene, vil jeg blot sige, jeg var ikke de svinske danske politikeres første offer, og jeg bliver heller ikke det sidste.