Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs

Knujemor
Gæst

/ #692

2014-01-30 11:14

Tak for din indsats. Ja, du har bestemt gjort din borgerpligt, og mere til. Er spændt på at høre, om det lykkedes dig at komme i kontakt med MR. Corydon him self - det stædige æsel!

Hvis min - og alle andre med samme skepsis - får ret i vore bange anelser, ja - så har vi desværre kun til gode, at skulle se og høre de ansvarlige politikere for denne handel træde frem i medierne, med helt uforstående og overraskende beklagelser over, alle de uheldige konsekvenser, som de slet ikke har villet/kunnet forudse, ved at indgå denne aftale.
Og hvem er det så, der må bøde for disse konsekvenser........
Det er såmænd os borgere i dette land, mens politikerne - ikke mindst ministrene - blot fortsætter med at "høste guldet" og forgylde sig selv med favorable honorarer, lønninger, vederlag, pensionsordninger m.v.

Havde de begået lignende fejlinvesteringer i en privat virksomhed, var de blevet sparket ud med 10 kolde tæer i
R . . . . ,!!
Der burde være mulighed for, at politikere ved den slags tåbelige trodsige beslutninger, udover at miste deres taburetter, også skulle miste de ellers begunstige økonomiske vilkår de ellers har udsigt til. Det ville nok være det eneste incitament, der kunne få dem til at besinde sig ift, at træffe forhastede beslutninger, i SÅ alvorlige sager, som den aktuelle.

Hvor er det dog frustrerende!!!
P.s. Demonstrationen var jeg ikke med til: Årsag: i demokratiets navn, kan jeg absolut IKKE acceptere, at DF modtog forbud om at møde op på talerstolen under demonstrationerne DET ER BARE IKKE I ORDEN!!! Om man kan lide det eller ej, så høster DF trods alt 20% af stemmerne i dette land, og det er respektløshed og uacceptabelt, at visse grupper påberåber sig retten til at holde DF og deres stemmer udenfor demokratiets fællesskab.