afskaf pension til folketingsmedlemmer

Gæst

/ #332

2013-09-30 15:34

Ja det er på tide at vi svage må stå sammen , jeg synes personlig at der skal ske noget med den regering, kan ikke forstå at vores fagforbund sage til os husk at stemme social , så der kan ske noget med de svage her i samfundet , ja det gjord vi så og hvad skete der så , jo vi blev sku' hørt skal jeg lige låge for vi blev sku' bare mere svage og mindre hjælp til os der stod i klemme P.g.a sygdom i denne tid var da ingen hjælp at hente .ikke nok man mistede sit job , men ikke nok med det så kunne man næsten ikke få noget da man var gift, og man måtte ikke have noget værdi over 20,000 kr , så hvis bilen var mere værd skulle den sælges, og så kunne manden ikke komme på arbejde og sådan var der hele tiden noget du ikke måtte for det står der i LOVEN. Så nu sidder man med gæld til over begge øre da man hele tiden måtte låne her og der i de 4 år der skulle gå inden man kunne blive godkendt til flexjob så husk alle der ude i vores lille samfund .i må ikke blive syge for dem er der slet ikke plads til.og ønsker ikke for nogle at skulle gå igennem det samme som mig ,så god vind håber vi kan få dem råbt op der inde . Men troen på det er ikke stor