Thorsager Trinbræt Tilbage

Thorsager Trinbræt Tilbage / Beskeder / Thorsager Trinbræt / Kommentarer

Gæst

2014-05-11 11:13

Majken Hasselbalch

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2014-05-11 11:15

Gæst

2014-05-11 11:22

Jeg vil meget gerne have toget til at stoppe i Thorsager. Jeg kører jævnligt til Mørke for at stå på toget - som regel til Aarhus. Der har jeg også mødt andre fra Thorsager, der ligesom jeg gerne vil kunne stå på toget her. I Mørke har jeg flere gange talt med folk derfra, som det er svært at overbevise om, at vi ikke har noget trinbræt her. Det ved de da, at vi har. Når jeg spørger hvor, bliver de svar skyldige. Jeg håber meget, at det lykkes.
Venlig hilsen
Hanne V. Pedersen

Gæst

2014-05-11 11:47

selvfølgelig skal toget standse i thorsager

Gæst

2014-05-11 12:13

Så enig!!!

Gæst

2014-05-11 14:35

Jeg vil rigtig gerne have trinbræt her i Thorsager.
Mange gange er det nemmere, at tage toget frem for at køre selv.
Ombygning af midtbyen, dyr parkering, bussen kører kun til Nørreport. Afslappende at sætte sig i toget. Hvis unge mennesker skal i byen i Aarhus om aftenen/natten, kommer de sikkert frem og evt. tilbage tidligt om morgenen.
VH
Pia Rauff

Gæst

2014-05-11 16:11

Selvfølgelig skal vi have trinbræt her i Thorsager.
Det er klart nemmere end at køre selv, ligesom det er nemmere for min søn, der bor i Århus, at komme på besøg her.
Kan også tilslutte mig at ombygning af midtbyen, dyr parkering, bussen kører kun til Nørreport er et problem, og at det er langt mere afslappende at sætte sig i toget.
VH
Lene Kruse

Bastian Johansen 16

2014-05-11 18:44

Jeg er på en måned mange gange i Århus for at købe tøj, tage i biografen og på restaurant sammen med mine venner, og det er tit rigtig besværligt for mine venner og jeg at blive kørt til Mørke eller Ryomgård for at tage toget. Og mine venner og jeg, vi er allesammen trætte af at vi ikke kan komme afsted, fordi at der ikke går flere busser eller at vores forældre ikke kan/gider at køre os. Så det at toget kan komme til at stoppe i Thorsager vil være en stor hjælp for os.
Mvh.
Bastian Johansen, 16 år

Gæst

2014-05-11 20:21

Der skal fortsat arbejdes for at få trinbrættet etableret. Toget er et vigtigt transportmidler der fint spiller sammen med bussen, dog har toget en mere direkte linie fra Århus mod Djurs, ligesom det både er hurtigere og kører fra tidlig morgen til sent, også i weekenden. Thorsager vil blive som en forstad til Århus og det genererer arbejdspladser plus det faktum at huspriserne vil stige. Og så er det betydeligere lettere at komme til sommerhuset hvor cyklen nemt bringer en videre.
Mvh Ib Fibecker

Gæst

2014-05-12 12:05

Jeg synes bestemt også der skal være et trinbræt i Thorsager...
- vi har i mange situtioner godt kunnet bruge at det har været en mulighed, specietl med en dreng der har gået i skole i Lystrup, men også fordi vi så ofte er i Århus, der jo pt, er e STOR byggeplads, hvilket giver en masse fremkommelige problemer efter min mening..
Så selfølgelig skal toget standse i Thorsager...

Hilsen Anne

Gæst

2014-05-14 11:14

Jeg synes det er rigtig godt at I laver dette arbejde for Thorsager og området, jeg udlejer et sommerhus ved Thorsager og er sikker på at det vil være en fordel hvis folk også kan rejse til og fra Thorsager med tog.

Venlig hilsen
Lars Lenger
Connie

2014-05-19 09:14

Jeg vil gerne skrive under på at Thorsager får et trinbræt. Og jeg lover at bruge det.
Connie Thornberg

Gæst

2014-05-24 00:35

Skriv en kommentar

Gæst

2014-11-21 16:07

Som gæst i sommerhus området, ville det være en fantastisk ide med et trinbræt, så man kunne tage ud og se noget, uden at bilen skulle være med