Stop udbetaling af børnecheck til udlændinge

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Stop udbetaling af børnecheck til udlændinge.

Gæst

2014-02-25 00:21

er trat af at vi smiger landes penge vaek paa inte nu maa det stop helle

Gæst

2014-02-25 08:53

Udlændinge som periodevis tager arbejde skal ikke
kunne opnå danske sociale ydelser før efter mindst 2 års skattebetaling i Danmark

Gæst

2014-02-25 19:43

Er helt enig

Gæst

2014-02-25 21:00

Don

Gæst

2014-02-26 10:03

Det høre ingen steder hjemme vi skal bruge så mange penge på det område

Gæst

2014-02-26 10:30

Hvis børnene ikke er i Danmark, hvorfor skal vi så betale til dem?

Gæst

2014-02-26 18:26

Selvfølgelig skal de da ikke have ret til børnepenge på nogen måde!
Vi har bøvl nok med alle de indvandere

Gæst

2014-02-27 08:59

Skriv en kommentar...

Gæst

2014-02-27 10:16

Ingen børnesjæk til udlændinge Jette Bjerre

Gæst

2014-02-27 10:43

Ville ønske at I skrev flere detaljer om sagen... Kender den godt selv men er sikker på at nogle skriver under blot på baggrund af overskriften - og selvom jeg naturligvis ønsker at mange skriver under ønsker jeg også at det skal være på den korrekte baggrund.
Mette Nielsen
Gæst

2014-02-27 15:42

Jeg ved ikke om EU lukker Folketinget snart. For de folkevalgte politikere har jo intet at skulle have sagt...Og Danmarks befolkning gider hun ikke høre på. HELLE handler på egen hånd.....så hvorfor betale så mange fjolser i Folketinget så store lønninger dyre ministerbiler og ufattelige høje pensioner. Vi har jo Helle T. hele danmarks håndukke, topstyret fra EU. Træk i snoren, så starter den samme smøre om og om igen. alt bliver godkendt, ligegyldigt hvad, bare det kommer fra EU så spinder dukke Helle.

Gæst

2014-02-27 16:19

Ja, jeg mener ikke offentligheden bliver ordentlig informeret.
Hvordan er børn fra udlandet registreret? Hvad er trækprocenten på udlændinge ? Indleverer de en selvangivelse ? Er det rimeligt at sætte så stort et apparat igang for udlændinges kortvarige arbejde? Vil det overhovedet være rimeligt at udbetale børnepenge til udlændinge, hvis børn ikke engang kender til Danmark.

Gæst

2014-02-27 17:36

stop udbetalingen af børnechecken til udlændinge og hjælp vores eje først
Jeg er træt og hader EU de bestemmer 70% over Danmark og alle de penge vi skal betale til EU
så hvorfor skal vi betale så mange fjolser i Folketinget så store lønninger dyre ministerbiler og ufattelige høje pensioner og hvad med børneopsparing til deres børen, ikke engang den kan de selv betale, nej det skal vi gøre for dem,
det er sgu flov at være Dansker lad os få vores gammel Danmark tilbage igen NU

Gæst

2014-03-02 07:57

Lad os nu få stoppet den tåbelige regering, før de ikke har råd til at servicere de Danskere der har brug for hjælp.

Gæst

2014-03-04 09:56

et stort spørgsmål. hvordan kan man se om eu-borgere får børnecheck i andre lande, inden de kommer til Danmark og arbejder, og får børnecheck fra DK? hvis de arbejder her, f.eks. i 3 uger- og arbejder så i andet land 6 måneder- får de så børnepenge 2 steder fra, plus fra deres eget land? hvordan kan det ses om eu-borger får børnepenge fra andre eu-lande? hvor lang tid kan de få børnepenge herfra, inden de får børnepenge fra andre eu-lande?
T. Søndergaard

#16 VI vil have den fri bevægelighed til afstemning.

2014-03-07 01:14

Jeg skriver under på denne indsamling da jeg er enig, men i burde alle overveje at skrive under på min indsamling "Vi vil have den frie bevægelighed til afstemning" for det er den fri bevægelighed af arbejdskraft i EU, som er årsag til problemerne, det næste de går efter bliver dagpengene, og det bliver endnu dyrere for samfundet.

Gæst

2016-08-10 11:11

Fordi det er fuldstændig horribelt, at de hårdest ramte danskere må leve i fattigdom, mens der altid er masser af penge til alle andre nationaliteter end danskerne