NEJ TIL DEN NYE KONTANTHJÆLP REFORM KOM NU DEL DEN
Kontakt forfatteren af dette andragende
Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen NEJ TIL DEN NYE KONTANTHJÆLP REFORM KOM NU DEL DEN.
Sanne |
#2 Indsamling med mange underskrifter2013-12-02 23:42 |
Gæst |
#32013-12-03 09:37Jeg siger NEJ til AKTIV DØDSHJÆLP pakket ind i lyserødt med den nye kontanthjælp´s reform! Alt for mange er i forvejen hårdt ramt, og den reform fører INTET progressivt med sig for borgerne overhovedet, tværtimod! NOK ER NOK!!! |
Gæst |
#42013-12-04 07:22Hven kan leve for de basde øre nu skal de fattige igen betale vi har amrikaanske. Tilstande i danmark vi kan få lov til at ligge i randestene og dø så er de a med os. Kærw mette prøv din egen reform og lev under de samme regler så kommer du sku også på røven jeg syntes vi skal sige nok er nok |
Gæst |
#72013-12-04 09:53Selv jeg bliver ramt af den da jeg bor til leje hos en der er syg og jeg er over 25år så skal jeg forsørge min udlejer da vi er under samme tag |
Gæst |
#92013-12-05 14:30Jeg vil sig reglerne gøre tingene værre folk vil lave røveri arbejde sort stjæle lave indbruder . Spørgsmålet er fordi det ikk får nok penge til at leve som alle Andrer mennesker . Har i overhovedet tænkt jer over hvad der vil ske . For lavt hjælp og ingen arbejde da staten mener der finans er i klar over det den forkerte retning reglerne bliver lavet det burde være omvendt i gøre Danmark til et grimt lugt når en stjæler så straffer i ham når en roller en på gaden så fængsler i ham har i virkelig tænkt over hvorfor det sker. Nok fordi i ikk gir folk en chance til at fortælle jer jeres regler i dk er dets skyld . I bruger penge på alt det lorte byggerier og skære penge af dem der virkelig har brug for mere hjælp der alt i dk stirre med priser og lave indtægt så skal i kraftedeme straffe jer selv , i gir det rige folk mere i penge og skære på dem der lever i en svær sitation har gjort en masse for dk men måske faldt i konkurs . Min mening er det i laver er forkert og i vil forvente fler krimineltet og indbruder og røveri og alt det dårligt i ikk har regnet med i burde forhøje satsen afsted for at skære på den hver år . Skriver hvad jeg føler og mener for det danske samfunds skyld . MIT SVAR NEJ TIl AT SKÆRE NED PÅ KONTANT-HJÆLP " |
Gæst |
#102013-12-05 17:27Er stor modstander af denne reform fordi den også slpitter velfungerende familier så de må skilles og gå fra hinanden oså at man ikke har mulighed for noget med den nye reform heller ikke søge arb. de behandler os som robotter |
Gæst |
#122013-12-07 10:43Jeg syntes det er skræmmende at familier i et velfærdssamfund er nødt til at forlade hinanden ellers kan de simpelthen ikke overleve og er nødt til at leve på fattigdomsgrænsen. Jeg forstår ikke hvordan det kan hjælpe folk i arbejde ved at straffe dem ved at splitte familier ad. MEN hvis nu politikerne delte lidt ud af deres høje løn, alle deres særlige priviligere og alt det ekstra deres børn modtager så kunne vi hjælpes med at løfte Danmarks økonomi i stedet for kun den almindelige skattebetalende borger......er det egentlig en demokratisk holdning??? |
Gæst |
#16 Stavekontrol???2013-12-21 00:08Jeg vil sige , start med at bruge en ordbog, det er godt nok ikke meget af den tekst som giver mening. Nu er det jo heldigvis gratis at komme igennem folkeskolen i Danmark, så lidt stavning må man da regne med personer i det her land kan. |
AnsvarSøges |
#17 Tag jer sammen2013-12-22 17:35Tag jer dog sammen! Patetiske mennesker i er, få jer dog noget værdighed. Lad vær med at tud over at verdens højeste offentlige ydelser bliver sat lidt ned. Eller tud over at jeres kæreste nu skal forsørge jer, i stedet for at staten truer penge ud af naboen til samme formål. Få jer dog lidt selvrespekt, og kanaliser noget af den her energi over i noget slevforsørgelse. |
Gæst |
#182013-12-22 22:47Kom så folkens hjælpe til så vi kan give folket deres rat tilbage og vise at du går i mod den danske grundlov |
|
Ja tak til udvikling- Nej tak til Heliport i Hvide Sande
Transformér landbruget - udfas intensiv husdyrproduktion
Nej Tak til forlystelsespark på Rørvig halvøen!
Bevar de Kulturelle Siloer på Nexø Havn
Nej til flere grusgrave i Hornsherred og i kommunen
Er der noget, du vil ændre?
Ændring sker ikke ved at forblive tavs. Skaberen af denne underskriftindsamling stod frem og handlede. Vil du gøre det samme? Start en social bevægelse ved at oprette en andragende.
Opret selv en underskriftindsamlingAndre underskriftsindsamlinger, som du kunne være interesseret i
Vi har krav på en balanceret og nuanceret mediedækning. Det gælder også mediernes dækning af Israels handlinger i Mellemøsten.
1546 Oprettet: 2025-01-02
BEVAR DEN DIREKTE TOG-FORBINDELSE MELLEM MIDT- OG VESTJYLLAND OG KØBENHAVN
2857 Oprettet: 2024-11-24
Kæmp for Amager Bio - Bevar det vi elsker!
4356 Oprettet: 2024-12-06
Skriv under: Palæstinensisk kultur har også ret til ytringsfrihed!
459 Oprettet: 2024-12-30
Sikker skolevej for Gårslevs børn
443 Oprettet: 2025-01-02
ET HYGGELIGT OG AUTENTISK MILJØ PÅ HUNDESTED HAVN
832 Oprettet: 2024-11-26
Nej tak til Energipark Vallø i Køge Kommune
2364 Oprettet: 2024-11-06
Underskriftsindsamling for opførelse af en dagligvarebutik i Oure
313 Oprettet: 2025-01-02
🆘HJÆLP OS – VI HAR BRUG FOR, AT ANKESTYRELSEN GRIBER IND! 🆘
278 Oprettet: 2024-12-21
Walkiebanko skal bestå.
334 Oprettet: 2024-12-11
Bevar adgangen til Filmstriben i Halsnæs Kommune
212 Oprettet: 2024-12-26
BEVAR Centerhallen i Lillerød
837 Oprettet: 2024-10-28
Bevar Naturbørnehaven Boddumhus - naturtilbud til børn i daginstitutioner
182 Oprettet: 2025-01-11
Bevar broen over A26/Thorstedvej
169 Oprettet: 2025-01-07
Høringssvar til kommuneplantillæg 2021-20 – Horsens Kommune
179 Oprettet: 2024-12-03
Nej til flere grusgrave i Hornsherred og i kommunen
2720 Oprettet: 2024-10-02
Er børnenes statsminister ligeglad med børn i Gaza? Åbent brev fra pædagoger og pædagogstuderende
143 Oprettet: 2024-12-18
Nej Tak Til Solceller I Fjerritslev!!
283 Oprettet: 2024-12-11
Etablering af Lindved trinbræt/station på Svendborgbanen
482 Oprettet: 2024-11-28
NEJ tak til solcellepark på Orupgaards marker ved Sønder Vedby og omegn.
282 Oprettet: 2024-12-15