Sikker skolevej til Ådalens skole i Frederikssund

Sikker skolevej til Ådalens skole i Frederikssund / Beskeder / Tak for jeres støtte / Kommentarer

Gæst

2013-09-22 14:48

Hej, super godt initiaiv. Jeg ved fra min tid i bestyrelsen at der i Ørnesten børnehave er flere forældre som er optagede af skolevej. Mange har måske søskende i skole allerede, men der vil sikkert også være nogle som kunne have lyst til at skrive under, hvis der lå en fysisk.. Mvh Mette Hansen

Gæst

2013-09-22 17:34

Hej Berit.
Min datter går i børnehuset Stagetorn. De fleste børn derfra hører til Ådalens skoles skoledistrikt. Jeg kan høre lederen, om jeg må lægge en underskriftsindsamling dernede.
Mvh Merete Lintrup, mor til Anna F i 1a på afd syd
Berit Dangaard Brouer

#3 Re:

2013-10-10 06:50

#2: -

Hej Anna,

Jeg har desværre først set din kommentar nu her. Det er jeg virkelig ked af, jeg har haft en fysisk underskrift seddel på Maglehøj, Skt. Georgs Gården, Ørnesten Børnehave og Stenhøjgård, men ikke Stagetorn. Jeg er virkelig ked af at jeg først ser din kommentar nu, men vil stadig gerne sige dig og alle dem, der har lagt sedler i deres børnehaver tusind tak for hjælpen og for støtten. Underskirfterne er afleveret igår, så nu må vi håbe der er fokus på sagen i det kommende byråds arbejde i 2014 og fremefter.