Lolland mod atomaffald

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Lolland mod atomaffald.

Gæst

2012-08-29 18:41

Det gælder vore kære og os selv... det gælder mange generationer fremover og det gælder de der gider besøge os via Rødby... samt hele vores omdømme som rent og smukt land - vores overlevelse...

Gæst

2012-08-31 09:31

For ikke at tale om de mange svenskere som skal til puttgarden efter de nødvendige spritrationer.
THenckel

#3 Reklamering

2012-09-06 18:52

Hej.

Jeg synes siden er meget anonym og svær at finde på google hvis man søger blot på "atomkraft", "protest" og "lolland".
bodil waagensen

#4 Re:

2012-09-19 11:50

#1: -

jeg kan ikke være mere enig, husk at udbrede kendskabet til bevægelsens arbejde, til venner og bekendte.

Folkemøde mandag d. 24.09, kl. 19.00- Hyldtofte forsamlingshus.

mvh. bodil waagensen

Gæst

#5 Re: Re:

2012-09-27 14:51

#4: bodil waagensen - Re:

FACTS såsom:  RISØ indeholder 9.500 ton radioaktivt affald hvoriblandt 233 kg højradioaktivt - bør fremgå på alle steder.

Er hjemmesiden: www.lollandmodatomaffald.dk inaktiv?

Mvh

Jette

Gæst

2012-09-29 18:25

#5: - Re: Re:

hjemmesidens adresse, er:

http://lollandmodatomaffald.weebly.com

og opdateres løbende, kh. bodil w.

Gæst

#7 Re: Reklamering

2012-09-29 18:27

Gæst

#8 Idioter..

2013-01-30 19:56

Staten ville aldrig grave noget ned så det på nogen måde var til fare for befolkningen. Så drop jeres irrationelle kampagne og accepter at det er beslutningen.
Siv

#9 Re: Idioter..

2013-02-06 09:43

#8: - Idioter..

Åhh Gud. Og staten fejer ikke noget ind under gulvtæppet.....og staten putter ikke bonelock i folks hofter og og og

Hvis affaldet ikke er noget problem, så kan det vel blive på Risø

Christian Madsen

#10 NEJ TAK - det gælder også mellemlagere til ATOMAFFALD på Lolland

2013-08-07 11:30

Siger man NEJ TAK og er MOD ATOMAFFALD på LOLLAND, gælder det også de såkaldte mellemlagre! Jeg håber sandelig at formanden, Bodil Waagensen, for LOLLAND MOD ATOMAFFALD tager sit formandskab alvorligt og seriøst genovervejer (noget overraskende) sin pludselige holdningsændring til spørgsmålet om opbevaringen af atomaffald. Er man modstander og siger man NEJ TAK, så betyder det NEJ TAK! Som formand kan man ikke pludselig gradbøje "NEJ'et". Der er flere arbejdspladser i turismen på Lolland/Falster end i at bygge beton-sheltere til atomaffald. Turister og arbejdspladser vi mister i vores region, hvis Lolland skal være hjemsted for opbevaringen af atomaffald! Dette indlæg må gerne betragtes som et mistillidsvotum til formanden. Med mindre hun dementerer sine udtalelser og ændrer sit syn på, hvad det vil sige at være formand for en protestgruppe der er modstandere af ATOMAFFALD på Lolland, må hun gå af. Hun kan ikke være formand for modstandere med den holdning og repræsenterer ikke mig og mine holdninger! (kilde: http://www.dr.dk/P4/Sjaelland/Nyheder/Lolland/2013/08/07/080849.htm )

Gæst

2013-11-13 21:57

Jeg ønsker mere synlighed, ja - der er mange flere, der vil skrive under jeg har talt med - få fat i Folketidende igen og ugebladene med en kupon, aviserne må også være interesserede, da det kommer os alle ved. Turisterne tør måske ikke komme herned på Sydhavsøerne, på grund af det affald...og det er turister vi skal overleve på.

Gæst

2014-04-11 04:44

Vi skal værne om vores landbrugsjord. Atomaffald , skiffergas - vi ødelægge systematisk vores landbrugsjord og det i en tid hvor klimaændringer på verdensplan truer mulighederne for at dyrke landbrugsjord.

Gæst

2014-12-05 10:57

Fyr den af vi vil IKKE acceptere atomaffald på Lolland!