Nej tak til, at Augustenborg skov skal være urørt skov!

Nej tak til, at Augustenborg skov skal være urørt skov! / Beskeder / Status / Kommentarer


Gæst

#1

2024-05-06 13:06

Hej
Kunne man gå direkte til Folketinget , eller evt nogle medier for at nå længere ud med budskabet og presse Inge yderligere .

Mvh Thomas

Underskriftindsamleren

#2 Re:

2024-05-06 13:55

#1: -  

 Tak for spørgsmålet Thomas. 

Planen med underskrift indsamlingen er at de indkommende underskrifter og bemærkninger videregives til Sønderborg Kommune samt skovrider Inge Gillesberg fra Naturstyrelsen Sønderjylland, her den 15 maj. Da er det en mdr. siden mit indlæg blev offentliggjort i avisen. 

Underskrift indsamlingen stoppes umiddelbart ikke, da jeg finder det vigtigt at folk fortsat kan støtte op omkring sagen og komme med deres bemærkninger. 

De lokale Venste folk lægger op til at de vil samle hele byrådet og jeg tænker at hvis de skal have pondus til at gøre noget, skal det bakkes op af netop hele byrådet. 

Foreningen Bevare de Danske skove vil kunne være en god medspiller. De har argumenterne i orden og samles hele byrådet, så kan der lægges pres på regeringen og forhåbentligt nå til en form for enighed. Det er hvad jeg tror og håber på, men hvordan det kommer til at udspille sig ved jeg ikke. 

Naturstyrelsens folk de parere blot ordre, så dem kan man ikke rigtigt klandre for noget, så ja det er Folketinget man skal have råbt op, og det har jeg ikke gjort forsøg på før. 


Gæst

#3 Re: Re:

2024-05-06 15:25

#2: - Re:  

 Super , jeg håber virkelig at der kommer noget godt ud af det i sidste ende .

jeg råbte hende jo op til en af de møder vi havde omkring masterplanen hvor jeg netop også påpegede problemet , men følte nærmest kun at hun grinede af mig, så synes de er alt for magtfulde og bestemmende i forhold til hvad danskerne tit ønsker.

Dog tog hun mig mig åbenbart mere serøs ang solcelleparken ved Miang Dam , hvor jeg spurgte hende om de virkelig ville gøre alvor af det og ødelægge noget af det mest uberørte og smukke natur vi har på øen , for i så fald skulle de skamme dem og jeg ville gøre alt for at forhindre det.

Det har de åbenbart tænkt over , for den er taget af tegnebrættet i dag ,så det kan absolut betale sig at modsætte sig, og synes du gør et fantastisk stykke arbejde som jeg støtter 200% 




Betalt Annoncering

Vi vil reklamere for denne petition til 3000 mennesker.

Lær mere...