Hadsprederen Joachim B. Olsen og de ikke folkevalgte ud af folketinget.
Kontakt forfatteren af dette andragende
Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Hadsprederen Joachim B. Olsen og de ikke folkevalgte ud af folketinget..
Gry Overgaard Underskriftindsamleren |
#53 Re:2016-04-14 09:37 Han er desværre valgt ind men bla. Jørn Neergaard Larsen er ikke, og han er næsten lige så slem som J.B. |
Gæst |
#562016-04-14 10:40det gør jeg fordi at dem som ikke er folke valgte di er nogle klaphatte og di så langt væk fra virkeligheden som nogen kan blive |
Gæst |
#582016-04-14 14:23Jeg er virkelig træt af at høre sådan et menneske der aldrig selv har ydet noget til samfundet, være så nedladende over for de som i forvejen har det svært. |
Gæst |
#592016-04-14 18:48vi kan ikke have sådan et ærkefjols siddende i folketinget, vi bliver jo gjort helt til grin af et total arbejdssky element der aldrig har lavet en dags ærlig arbejde men levet på nas af de dansere han nedgør på det groveste, og så er han ikke folkevalgt og det skal man være for at kunne sidde i folketinget, det bør være et krav fra den Danske befolkning og vedtages ved lov. |
Gæst |
#612016-04-15 05:19Finder mig ikke i at man træder på dem der i forvejen ligger ned. Kan mærke en tendens til at unge som endnu ikke har et standpunkt og velhavende, ikke vil bidrage til hverken skat eller de svageste i samfundet. Jeg er selv i middelklassen...kan risikere at blive syg og havne i samme situation. Vil til hver en tid støtte dem der ikke kan. Det er et afskyeligt, racistisk og frygteligt spejlbillede politikerne viser befolkningen. |
Rasmine |
#64 Re:2016-04-15 09:22joh - J.B.O. er desværre folkevalgt - derfor blev han nok nævnt først i indledningen. Jørn Neergaard blev i juni 2015 udnævnt som beskæftigelsesminister i Venstre-regeringen. Han kommer fra en stilling som administrerende direktør hos Dansk Arbejdsgiverforening - han er ikke folkevalgt. Hans baggrund er noget skidt på beskæftigelsesminister posten. Han er helt klart pot og pande med de arbejdsgivere, der udnytter arbejdsgivernes gratis arbejdskraft med kontanthjælpsmodtagerne, syge i resourceforløb og flygtninge og udnyttelse af systemet med løntilskud og et spark bagi ud af vagten, når arbejdsgiveren ikke længere kan udhule den mulighed.
De politikere der er valgt ind i et bestemt parti, og pludselig skifter parti midt i en valgperiode, røvrender deres vælgere. Kan de ikke holde ved indtil næste valg, burde de forlade folketinget og måske stille op igen, når der er valg næste gang.
Det lugter fælt i Bageriet på Borgen
|
Gæst |
#652016-04-15 11:46Jeg mener det skal være folket der skal bestemme hvem der skal lede vores land. |
Gæst |
#672016-04-15 12:48Høre og læs mandens udtalelser. Så er der vidst ikke mere og sige til det. |
Gæst |
#702016-04-16 06:13Hvis min underskrift kan hjælpe til at begrænse omtalte persons ytringer, holdninger og indflydelse. Gør jeg det gerne. Birger Frandsen |
Gæst |
#712016-04-16 08:01Jeg har underskrevet denne indsamling da jeg selv er en af de i samfundet der sidder fast i systemet og pt ik er arbejds dygtig og har aldrig været det. Jeg ville ønske jeg kunne alt det jeg ser andre kan men sådan er min virkelighed ikke! Men der det rammer mig hårdest er at der er en generation efter mig!!! Mine to børn jeg er alene med! Og alle de andre børn! Jeg er heldig at have det jeg har og tag over hovedet! Jeg er ikke materiel og jeg kan nøjes! Men mine børns chancer er jeg yderst bekymret for!!! jeg mister selv 2000,- fra oktober og har ingen anelse om hvordan det skal kunne lykkedes at få det hele til at løbe rundt. Jeg ser os den del i samfundet der er ringere stillet en mig og det det giver ingen mening ik at hjælpe der hvor der er behov!! Jeg er rystet over udviklingen i Danmark og er bange for hvad det føre sig til i sidste ende! Forstår ikke at de rige bliver riger og de fattige bliver fattigere og dem der ik er røget helt på røven falder med et brag! Det er trist Derfor min underskrift! |
Gæst |
#722016-04-16 10:07Joakim b Olesen er et meget hadefuldt menneske Han har ikke et realistisk syn om hans medmennesker |
En som respekterer de som arbejder |
#732016-04-16 12:29Skaf jer et liv, og sørg for jer selv. Dem, I kalder rige svin, tjah, uden deres arbejde og indtægt, ville I ikke få en krone. Det er nemt herinde, at være anonym, og svine andre til. J.B.O, er ikke alles kop te, men han har selv skabt sit liv, ved hårdt arbejde, og ved at undvære meget. Had ham, hvis I vil, eller respekter, at ikke alle sidder på deres røv, og forventer at andre skal betale jeres liv. |
|
Lad mig blive en del af Danmarks fremtid
Ja tak til udvikling- Nej tak til Heliport i Hvide Sande
Transformér landbruget - udfas intensiv husdyrproduktion
Nej Tak til forlystelsespark på Rørvig halvøen!
Bevar de Kulturelle Siloer på Nexø Havn
Nej til flere grusgrave i Hornsherred og i kommunen
Er der noget, du vil ændre?
Ændring sker ikke ved at forblive tavs. Skaberen af denne underskriftindsamling stod frem og handlede. Vil du gøre det samme? Start en social bevægelse ved at oprette en andragende.
Opret selv en underskriftindsamlingAndre underskriftsindsamlinger, som du kunne være interesseret i
Lad mig blive en del af Danmarks fremtid
2682 Oprettet: 2025-01-22
Vi har krav på en balanceret og nuanceret mediedækning. Det gælder også mediernes dækning af Israels handlinger i Mellemøsten.
1568 Oprettet: 2025-01-02
BEVAR DEN DIREKTE TOG-FORBINDELSE MELLEM MIDT- OG VESTJYLLAND OG KØBENHAVN
2940 Oprettet: 2024-11-24
Sikker skolevej for Gårslevs børn
509 Oprettet: 2025-01-02
Skriv under: Palæstinensisk kultur har også ret til ytringsfrihed!
485 Oprettet: 2024-12-30
ET HYGGELIGT OG AUTENTISK MILJØ PÅ HUNDESTED HAVN
929 Oprettet: 2024-11-26
Nej tak til Energipark Vallø i Køge Kommune
2420 Oprettet: 2024-11-06
Underskriftsindsamling for opførelse af en dagligvarebutik i Oure
322 Oprettet: 2025-01-02
Bevar broen over A26/Thorstedvej
284 Oprettet: 2025-01-07
Opfordring fra danske læger: Danmark skal modtage medicinsk evakuerede patienter fra Gaza
275 Oprettet: 2025-01-16
Bevar Naturbørnehaven Boddumhus - naturtilbud til børn i daginstitutioner
262 Oprettet: 2025-01-11
Bevar special skolen Natur og Helheds Skolen, Christiansfeld
246 Oprettet: 2025-01-17
Nej til flere grusgrave i Hornsherred og i kommunen
2813 Oprettet: 2024-10-02
Nej til kæmpemøller nær Alken, Svejstrup og Boes
181 Oprettet: 2025-01-04
🆘HJÆLP OS – VI HAR BRUG FOR, AT ANKESTYRELSEN GRIBER IND! 🆘
295 Oprettet: 2024-12-21
Bevar adgangen til Filmstriben i Halsnæs Kommune
249 Oprettet: 2024-12-26
Walkiebanko skal bestå.
367 Oprettet: 2024-12-11
Stop dyreforsøg på hunde og grise hos Scantox i Viby Sjælland
884 Oprettet: 2024-09-16
Albertslund-Listen Kommunalvalg 2025
83 Oprettet: 2025-01-05
Stop byggeplanerne i Solberg Parkkirkegård på Gravens Rand.
627 Oprettet: 2024-11-16