Hadsprederen Joachim B. Olsen og de ikke folkevalgte ud af folketinget.

Gæst

/ #71

2016-04-16 08:01

Jeg har underskrevet denne indsamling da jeg selv er en af de i samfundet der sidder fast i systemet og pt ik er arbejds dygtig og har aldrig været det. Jeg ville ønske jeg kunne alt det jeg ser andre kan men sådan er min virkelighed ikke! Men der det rammer mig hårdest er at der er en generation efter mig!!! Mine to børn jeg er alene med! Og alle de andre børn! Jeg er heldig at have det jeg har og tag over hovedet! Jeg er ikke materiel og jeg kan nøjes! Men mine børns chancer er jeg yderst bekymret for!!! jeg mister selv 2000,- fra oktober og har ingen anelse om hvordan det skal kunne lykkedes at få det hele til at løbe rundt. Jeg ser os den del i samfundet der er ringere stillet en mig og det det giver ingen mening ik at hjælpe der hvor der er behov!! Jeg er rystet over udviklingen i Danmark og er bange for hvad det føre sig til i sidste ende! Forstår ikke at de rige bliver riger og de fattige bliver fattigere og dem der ik er røget helt på røven falder med et brag! Det er trist Derfor min underskrift!