Stop overgreb på Kristian Maersk

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Stop overgreb på Kristian Maersk.

Gæst

2014-12-12 10:28

Jeg dyrker og bruger selv cannabis med rigtig god effekt for min inflammation i centralnervesystemet. Lægerne kan ikke tilbyde nogen behandling, har ikke kunnet i 15 år. Cannabis er et naturprodukt, og jeg har INGEN bivirkningen af den.
Bente Dam

Gæst

2014-12-12 13:40

Det er ikke rimeligt at medicinal industrien skal have "magt" over alle syge.
Vi må have FRIHED til selv at bestemme, om vi vil fyldes med "kemisk" medicin eller natur medicin.
Ansæt OGSÅ "naturlæger", så vi selv kan bestemme, hvem vi vil konsultere. Evaluer så senere, og se, hvem der "møder op" med flest RASKE "patienter" (men det tør "det etablerede system" ikke).
Karina lyng

#28 Man skal gøre den forandring man selv ønsker at se i verden! ;)

2014-12-12 17:09

There can't not be freedom, if Nature is illegal!! <3

Gæst

2014-12-12 20:01

stop overgreb på kristian.lad den mand være i fred han hjælper syge.stop nu

Gæst

2014-12-12 23:03

Til alle der læser dette! Kristian Mærsk er et godt og ærligt menneske, der har hjulpet mange alene ved sin venlige omgangsform - Kristian fortjener den bedst mulige behandling, det ville han selv gøre.. se hans mange indlæg på Youtube... kærlige tanker til dig Kristian Mærsk <3

Gæst

2014-12-13 16:20

Livsnødvendig for det meste af befolkningen.

Gæst

2014-12-13 16:25

han har fat i nogen.. :-)
simonetta

2014-12-13 16:30

Min sygdom kan ik forsvinde, men jeg har et liv nu der er værdigt at liv. Tak til dig Kristian og medicinsk cannabis. Håber du mærker i denne svære tid at vi støtter dig og har dig i tankerne,

Gæst

2014-12-13 19:16

Jeg troede egentlig, at politiet havde noget mere vigtig, at foretage sig. Det Kristian foretager sig, er at hjælpe dem, som har brug for hjælp, hvor systemet svigter.
Den gode vilje

#35 Medicin til syge med Mennesker

2014-12-13 23:44

For bedre forståelse se denne video, som også sidst i videoen kommer med den politiske antagelse.

https://www.facebook.com/video.php?v=901448639887456

Gæst

2014-12-14 12:06

Sundhedsstyrelsen skal skamme sig !!! Den er ved at udrydde det danske folk !

Gæst

2014-12-14 15:19

Godt initiativ! Nu må myndighederne tage sig sammen og støtte de gode menneskeforkæmpere og naturlige helbredelsesveje - og i stedet rette sit blik mod de virkeligt kriminelle: , medicinal industrien, GMO-gigsnten Monsanto og junkfoodproducenterne! Kære myndigheder i DK - der bliver begået vold på vores klode og dens beboere. Det er BIG TIME kriminalitet lige for næsen af os HVER DAG!!! Vis Verden at Danmark er et sundt og ikke kriminelt land. Legalisér cannabis planten NU - tage ved lære af Kristian Mærsk og vis os at vi i Danmark selv kan og må vælge den behandling vi vil have - både forebyggende såvel som behandlende af sygdom. OG, venligst udenom virksomhedernes grådige interesser. Naturen og planterne er vores allesammens rigdom! <3

Gæst

2014-12-14 21:51

Flere og flere Danskere får kræft og flere og flere holder op med at ryge. hvordan hænger det sammen. Flere og flere børn får kræft i danmark. De har da aldrig røget og mange af dem, har forældre som aldrig har røget. Det er lovligt at sætte sig ud i en bil, på trods af, at alle med bare lidt sund fornuft ved at det forurener også selv om man har partikelfilter/katalysator på. Det mindsker udslippet ja...Men det stopper det ikke....Her kommer så Kristian Mærsk, en mand som vil hjælpe mange af de stakkels syge mennesker, som andre enten ikke kan eller vil hjælpe og det skal han da straffes for. For den grønne plante er farlig for mennesker. Længe leve Kristian mærsk siger jeg bare.

Gæst

2014-12-15 14:15

Det må da for pokker da snart gå op for dem der vil bestémme over os, som en kæmpeflok får i lænker,at vi ikke gider blive ved med at blive forgiftet af bigpharma, når der findes et godt alternativ!

Gæst

#40 nak dem

2014-12-15 19:20

eneste måde ar at bombe regeringen til helvede