Mit barn er ikke forsøgskanin: COVID-19

Kommentarer

#17401

Jeg skrev under på fordi min mand er i risiko forhøj blodtryk også vores yngste skal ikke skolen han gå på 2 klasse

Karline Bernhardtsen (Frederikshavn, 2020-04-11)

#17405

Jeg ikke er tryg ved at man starter med børn. Og vi bor med min hjertesyge far

Malou Breith (Odense, 2020-04-11)

#17406

Det danske regering har MEGET at lære fra det tyrkiske regering!

Semra Tural (Roskilde , 2020-04-11)

#17407

Jeg skriver under fordi jeg er en mor der skal og ville altid beskytte mit barn ja der altid risiko og ja der mange der dør af kraft men såden et sygdom kan man ikke kontrollere ligger i ens Gener men jeg kan beskytte mit barn mod at blive smittet mod Convid19 med at holde hende hjem som jeg har gjort det sidste 1mdr ! Skulle vente indtil slutning af juni så måske fik man mere viden om denne virus lige nu synes jeg meget af ukendt og eksperterne har ikke alt viden !

Tamar Sonnenborg (8300, 2020-04-11)

#17409

Mine piger skal ikke smittes. Ingen ved om de kan klare den. Ingen ved om jeg kan klare den. De har kun mig og deres far. Jeg lider af ekstra systoler med hjertet. Deres far er i risiko. Jeg har mistet en søn i 2018. Jeg skal ikke miste flere børn.

Det her er så sindsygt !!!

Kristina Nilonsson (Ølsted, 2020-04-11)

#17422

Jeg skriver under fordi mine børn ikke skal risikerer at blive smittet. Det er deres liv og vores valg, ikke statens beslutning!

Nicoline Lindgaard (Søborg, 2020-04-11)

#17423

Jeg skriver under fordi mit barn skal ikke bruges som forsøgskanin... der er børn i andre lande som har mistet livet. Jeg vil på ingen måde udsætte mine børn for dette her. Eller miste mine børn til denne her virus hvis tallet ang med smitten var beder var det en anden snak...
Men de er først ved at falde nu og gå den rigtig vej. Dette her er alt for tidligt og udsætte de hel små glem det bliver ikke med mine børn. Mit kæreste eje.😔😔😔

Maria Andersen (8620, 2020-04-11)

#17428

At mine børn ikke skal i skole når der ikke er styr på det endnu og børnene ikke er forsøgskaniner.

Kenneth Skouboe (Arden, 2020-04-11)

#17429

Jeg skriver fordi den åbning er for tidligt.

Bilal Amin (Taastrup, 2020-04-11)

#17431

Mit barn ikke skal være testbarn i DK

Johnni Pedersen (Nørresundby, 2020-04-11)

#17433

Jeg skriver under da jeg har en datter på 8 år

Betina Skovsende (Kolding, 2020-04-11)

#17436

Jeg er bestemt ikke tryg ved at gå gøres fuld isolation til at sende mine børn afsted som ikke til fulde forstår og kan opretholde afstand og hygiejne.

Janni Buus (Roskilde, 2020-04-11)

#17440

Mir barn er ikke forsøgskanin

Fatma Karataş (Brønshøj , 2020-04-11)

#17444

Jeg ønsker at børnene ikke sættes for fare i denne pest tid mennesket har bedt om!

Faton Gashi (Odense NØ, 2020-04-11)

#17449

Jeg ikke ønsker mit barn skal stå forrest. Mit barn der er så lille og er i den målgruppe der har sværest ved at forstå hvad der foregår. Dermed også svært at overholde henvisninger om hygiejne

Maria Stendal (Korsør, 2020-04-11)

#17453

Jeg syntes at det er alt for tidligt, og jeg er i risiko gruppen... min kone er folkeskolelærer, hun bliver mere udsat for smitten.

Robert Palmer (Harlev, 2020-04-12)

#17455

Jeg absolut ikke mener at børnene eller de unge skal være forsøgskaniner for regeringen.
Jeg får ondt i hjertet når jeg høre mine venner frygte for deres børn skal sendes i institution og skole.
Hvis jeg havde børn i deres alder så havde jeg under ingen omstændigheder sendt mine børn afsted.

Susanna Hvitved (Fredericia, 2020-04-12)

#17458

Jeg skriver under fordi vi som forældre har et ansvar over for vores børn.

Christina S (Nimtofte , 2020-04-12)

#17459

Fordi min drenge. Skal ik mis hans far som 9 år da han far har hjert. Problem

Solvej Pedersen (Randers , 2020-04-12)

#17460

Jeg skriver under,fordi jeg har Et barn på 7 år,og jeg manner ikke min søn Skal var forsygskanin,eller resiker at dø
For på andres bekostning

Pablo Guillermo (NYKØBING Falster , 2020-04-12)

#17464

Børn skal ikke være de første. BASTA

Medine Sert (Rødovre, 2020-04-12)

#17466

Jeg synes det skal være frivilligt om man vil sende sit barn afsted eller ej.

Karina Lykke (Løgstrup, 2020-04-12)

#17469

Jeg skriver under fordi min datter og vores familie ikke skal udsættes for noget under denne hjernedøde beslutning og terrorist handling fra vores statsminister

Thomas Jensen (Køge, 2020-04-12)

#17472

Jeg skriver under fordi min datter og vores familie ikke skal udsættes for noget under denne hjernedøde beslutning og terrorist handling fra vores statsminister

Thomas Starke (Brøndby, 2020-04-12)

#17474

Vi bliver nød til at give det mere tid med at sende vores børn i skole og dagplejer. Vi har isoleret os og det har ikke været nemt. Især ikke med en dreng med autisme. Vi ser begge bedsteforældre par men også kun fordi de er i isolation. Hvis vi sender vores børn ud må de ikke se deres bedsteforældre for så er det direkte et sats og gud ved hvornår de vil se dem igen. Vi skal blive ved med at passe på hinanden. Det er alt alt fortidligt. Maria mor til snart 3.

Maria Schack (Gadstrup, 2020-04-12)

#17475

Der her handler om børn, de som er vores fremtid

Michelle Brow (Gråsten , 2020-04-12)

#17477

Mine børn er ikke forsøgs kaniner!

Simone Nielsen (Slagelse , 2020-04-12)

#17478

Min søn skal ikke bære ansvaret for jeg bilver syg.

brian bach (Farsø, 2020-04-12)

#17479

Jeg nægter under alle omstændigheder at sende min datter i afsted i vuggestue. At vægte økonomi højere en menneskeliv er simpelthen det mest sindssyge jeg har oplevet nogensinde. Børn vil miste deres forældre og forældre miste deres børn.... jeg har INGENTING tilovers for Mette Frederiksen efter hendes måde at håndtere denne krise på.

Zofia Grabarska (Køge, 2020-04-12)

#17480

Hverken børn forældre eller pædagoger skal være forsøgs kaniner under denne skrækkelige sygdom

Helle Larsen (Søborg, 2020-04-12)

#17490

Fordi jeg er enig.

Klara Borg Hyllested (Kerteminde, 2020-04-12)

#17498

Zainab amer kazim

Zainab Kazim (Hillerød , 2020-04-12)

#17499

Fordi det er en forkert beslutning, børnene og dem i risiko gruppe skal ikke udsættes til fare, og børnene er forældrenes ikke MF's, eller politikernes.

Alma Kovacevic (Spjald, 2020-04-12)

#17508

Jeg har en datter på 11, som selv er bekymret i forhold til smittefaren og bange for at blive syg/dø af covid-19...

Gitte Larsen (Esbjerg, 2020-04-12)

#17516

Jeg skriver under, fordi jeg har en kronisk sygdom og vi har bedstemoren boende hos os, dette gøre det nemt for os at bære min datter bær sygedommen hjem til os.

Nour Yaqub (Søborg, 2020-04-12)

#17517

Jeg er usikker på at det er den rigtige vej at åbne Danmark. Jeg tror ikke på at vi ved nok om sygdommen til at jeg frivilligt vil lade min børn blive smittet.

Sandy Rasmussen (4360, 2020-04-12)

#17518

Jeg har børn på 1,5 år og 5,5 år, som jeg er bekymret for!

Sükran Erdal (Humlebæk, 2020-04-12)

#17522

At jeg i risikogruppen og min søn skal ikk sendes afsted endnu

Annette Larsen (Svinninge, 2020-04-12)

#17524

Vuggestuer...skoler og børnehaver er de største smittespredere overhovedet. Urimelige krav til personale at skulle holde styr på det for ikke at sige umuligt. Godt være man kan sprede elever i klasserne men gangene og toiletter er stadigvæk smalle områder. De kommer hjem og smitter forældre.... i mit tilfælde tager jeg det med på arbejdet osv osv. Så er vi i gang. Jeg accepterer ikke at vi for flokkens overlevelse må lade dele af flokken dø. Dette startede grundet dårlig start håndtering hvor regeringen lukkede corona ind i landet. 1 fatal fejl. Nu laver man så fatal fejl nr 2. Det bliver uden mit barn da jeg blandt andre er omgivet af potentielle dødsofre for corona. Jeg fatter ikke at dk bare accepterer den besked.... flere vil dø for vi skal død og pine opbygge en flokimmunitet der muligvis ikke beskytter mod bølge nr 2. Så vi skal igennem corona alle sammen. Kun et spørgsmål hvor mange vi kan håndtere af gangen..... Så gad vide om familierne der mister her.... får et brev hvor de takkes for deres indsats for flokkens overlevelse. Sig det til det barn der mister familiemedlemmer. Du kære barn... smittede farfar.... Nu er han død.... lev med det.... eller hva

Eva Hagen-bay (Fredericia, 2020-04-12)

#17531

Jeg er alene med 3 små børn. Hvor to af dem er skole børn i de små klasser, hvem skal passe mine børn hvis de kommer hjem og smitter mig.. Jeg vil ikke tage nogle chance...

Camilla Skov (Sakskøbing , 2020-04-12)

#17536

Mit barn skal ikke være forsøgskanin

Saima Javed (Rødovre , 2020-04-12)

#17538

Politikere er uenige!
Danmark følger IKKE WHO's anbefalinger!
Vores børn er IKKE forsøgskaniner!

Annika Tausen (Hillerød, 2020-04-12)

#17543

Mit barn skal ikke udsættes for det

Ahmad Ehsabi (Kolding, 2020-04-12)

#17544

Mit barn ikke forsøgskanin covid 19.

Dushantha Dewa (Holmegaard , 2020-04-12)

#17545

Jeg er af den helt åbenlyse mening, at dette tiltag, med at de er de helt små, hjælpeløse stakkels børn der ikke blot SKAL udsætte for risikoen, med at blive smittede.. men i allerhøjeste grad også pga de risikere at smitte deres forældre, søskende, og andre af deres kære, som de så vil blive mere eller mindre direkte årsag til at de skulle indlægges, og med største sikkerhed, i intensiv behandling, og mange i respirator, som mange ikke vågner fra igen.. Og DET SKAL vi lade børn på 3 - 11 år går rundt og bære på igennem et helt liv..

Og for hvad. For at samfundet kan få et par 1000 tusinde frie arbejds folk ud igen. Som endda VIL blive syge i løbet af ganske kort tid.. Og så er vi lige vidt.. Vi udsætte skolelære, pædagoger for risiko ved dette også.. Desuden, vil de små ikke være specielt modtagelig for selve undervisning, da de alle vil sidde med frygten for denne møgsygdom gravet langt ind i deres sjæl.. Så de fjolser der har foreslået dette tiltag er ikke andet end en flok ukompentente sprædebasser.. Der ikke er deres job værdige...

Ps med mindre de VED noget vi andre ikke må vide.. Endnu. Og her taler jeg ikke om sygdom.. Men klima.. Hvilket så er en helt anden historie.. Som dog meget nemt kan hænge sammen med at denne "virus" pludselig "kom" ??

Poul Siversen (Nykøbing Falster, 2020-04-12)

#17549

Jeg ikke stoler på regering og denne lumske virus, har ikke lyst til at mine børn og jeg og min or som er kronisk syg får denne virus

Grith Hammershaimb (Køge, 2020-04-12)

#17552

Jeg er ikke trygt ved at sende mine børn afsted

T. An Le (Brande, 2020-04-12)

#17553

Det er uforståeligt, at ca. 600.000 børn, deres forældre/familier og flere tusinde ansatte i skoler og daginstitutioner, skal være forsøgskaniner med smittespredning af en farlig og ukendt virus.

Henrik Hansen (Vrå, 2020-04-12)

#17554

Jeg ville ikke sende mine børn afsted pga coronavirus har en baby på snart 4 mdr som jeg ikke vil have skal smittes af min børn som går i skole så vil helst holde alle mine 4 børn hjemme uden de får ulovligt fravære derfor skriver jeg under

Nadia Mansour (Aalborg , 2020-04-12)

#17561

Det er tvungen smitte af børn og deres forældre

Tom Johansen (Randbøl, 2020-04-12)

#17566

Børnene skal ikke være i frontlinjen om de så er mindre modtagelige eller ej. Vores job er at beskytte vores børn og vore kære. Det mener jeg at jeg gør bedst ved at sikre min familie mest muligt mod smitte. Jeg havde stor tiltro til vores regering i begyndelsen af pandemien - nu står jeg tilbage med en følelse af at de er mindre transparent i deres begrundelser for de sundhedsmæssige(politiske) beslutninger. De er ikke 100% ærlige længere.

Tina Falk Poulsen (Roslev, 2020-04-12)

#17575

Jeg er højgravid og har haft diabetes i over 25 år. Jeg er meget bange for at blive smittet og ende på intensiv uden mulighed for at tage mig af den lille ny som kommer den 5/5.

Micha Buur (Stenstrup, 2020-04-12)

#17576

Jeg ikke ønsker mine børn skal blive syge !!!

Silvana Orizi (Nakskov, 2020-04-12)

#17581

Fordi jeg ikke ønsker at min datter på ti år skal være udsat for unødige smittefare. Jeg mener at der i første omgang bør indsættes test af alle som skal indføres i en normal hverdag igen før dette sker således at man kan udelukke hvem der er smittet eller ikke smittet. Min datter skal ikke være test kanin.

Rune Bødker Sørensen (Trustrup, 2020-04-12)

#17583

Det er katastrofalt at starte en genåbning med de borgere, som har de dårligste rammer, betingelser og evner til at holde krav til hygiejne og social afstand.
Desuden støtter jeg ikke regeringens strategi omkring flokimmunitet - det er en illusion, som vil koste unødvendigt mange liv

Jens Wibeck-Nilsson (Bagsværd, 2020-04-12)

#17585

Jeg har mistet tilliden til Sundhedsstyrelsen, de følger ikke retningslinjerne fra WHO, de anvender matematiske modeller, på en ukendt virus, det holder ikke med skrivebords beslutninger der ikke har baggrund i den virkelige situation.

Per Buch (Haslev, 2020-04-12)

#17588

Jeg skriver under fordi, jeg er træt af at verden er udnyttet alle det negative teknologiske udvikling der påvirker på jorden, naturen "meneske/dyrene" så som af; landbruge, energi, våben, medicin, overprocudeceret/forbrug tankegange =kapitalisme!
#FRED #BRØD #KÆRLIGHED #VIN #FRIHED MED MERE ANSVARLIGHED BEVIDST TIL VORES GAMLE VERDEN!

Mustafa Aymergen (Tilst, 2020-04-12)

#17591

Syns jeg tidlidt

Serap Cicek (Roskilde, 2020-04-12)

#17592

Det er en sikker måde at sprede sygdommen til vores undervisere, vi har ikke råd til at miste personale til denne sygdom. Hellere mennesket over penge.

Noorie Ahmedi-Iversen (Greve, 2020-04-12)

#17595

Jeg skriver under fordi jeg selv har astma og ved at min datter skulle sendes afsted med børn der har covid19 smittede forældre

Nadia Bernandt (Væggerløse, 2020-04-12)

#17596

Jeg er “kun mormor/farmor”, men har mit sunde fornuft. Mener jeg.
Det skriger til himlen, at børnehaver/skoler er klare til at følge til retningslinjer, der er mandatory for at få lov til at åbne igen. Selv om vores borgmester har meldt ud at de er. Hvor kommer den ny personale fra? Det kræver jo næsten en fordobling af antallet af ansatte. Sammenlignet med havd der er i dag.
Tag jer nu sammen, og følg for en gang skyld WHO. I stedet for at om to til tre uger melde ud “UPS!, vi tog fejl! men vi har lært af det” Hvad kan vi bruge det til?

Ingrid Greve (Havdrup, 2020-04-12)

#17597

børn i institution under de forudsætninger, kan give varige skader

Anne Anselmo (København, 2020-04-12)

#17598

Vi er en iforvejen presset familie som ikke vil kunne have overskud til at komme igennem denne sygdom hvis vi alle skulle blive smittet. Plus mit ene barn har astma og et andet er handikappet og mental retaderet. min mor som vi ikke kan isoleres fra er i risikogruppe og vil med sikkerhed ikke overleve denne sygdom.

Anette Dam (Christiansfeld , 2020-04-12)

#17599

Jeg skriver under fordi jeg mener at det er for tidligt at åbne op d16/4
Jeg har en 8 årlig dreng.der skal i skole ifølge Mette F.
Men jeg arbejder i Hjemmeplejen som aftenvagt.
Og det er tæt kontakt med vores borgere.pleje i sengen osv.vi kan ikke holde 2 m afstand.
Hvis min søn blir smittet i skolen og smitter mig og jeg smitter vidre ude hos mine borgere.
Det er de Aller svageste i samfundet..
Derfor kan jeg ikke med go samvittighed sende min søn i skole..

Lisbeth Hansen (Gislinge, 2020-04-12)



Betalt Annoncering

Vi vil reklamere for denne petition til 3000 mennesker.

Lær mere...