Erklæring fra sundhedsfagligt personale vedrørende Covid-19. (Alle andre har også mulighed for at underskrive erklæringen)

Kommentarer

#15406

Fordi jeg ikke vil lade mig styre af frygt.

Mette Seneca Jensen (København, 2020-11-02)

#15409

Fordi jeg ønsker at forblive et frit menneske. Jeg ønsker ikke at verden skal fortsætte med at at blive styret af J.....! 😠

Flemming Nielsen (24955 Harrislee, 2020-11-02)

#15411

Jeg er helt enig.

Adriana Alwan (Næstved, 2020-11-02)

#15413

Konsekvenserne af indgrebene er ude af proportioner, og gør mere skade end gavn for os alle.

Anni Cameron (2960 Rungsted Kyst, 2020-11-02)

#15427

Det giver mening .

Anne Gautier (Gentofte, 2020-11-02)

#15428

Uanset hvilken situation vi kommer til at stå i, skal vi ALDRIG opgive demokrati og frihed. Det kan godt være det er "lettere at træffe beslutninger uden at spørge folketinget" - det sagde Hitler også. Vi må aldrig gå på kompromis med vores frihed og demokrati.

Theis Poulsen (Frederiksberg, 2020-11-02)

#15429

Der er ingen proportionalitet mellem restriktioner og det sundhedsmæssige problem målt på indlæggelser, respiratorpatienter og dødsfald.

Lars Raahauge (København K., 2020-11-02)

#15431

Retten til at bestemme selv.

søs andersen (Nykøbing F, 2020-11-02)

#15440

Der er intet sundhedsfagligt belæg for nedlukning og masketvang - INTET!

Per Pedersen (Vordingborg, 2020-11-02)

#15443

Fordi jeg synes at det hele kører af sporet

Henrik Adrian (Gørlev, 2020-11-02)

#15457

Der mangler så meget evidens for bundbinds effekt imod virus, så en diktatorisk indførelse af dem er lang over min grænse. Og kender brugeren samtidig ikke retningslinjerne for brug af mundbindet til fulde, tænker jeg, de er langt mere sundhedsskadelige end uden - inklusiv selve faren for smittevirus. Hold nu fokus på afstand!
Desuden er “falsk tryghed” en oplagt dårlig bivirkning af brugen af mundbind ovenikøbet. Øv!

Tine Kalstrup (Aalborg, 2020-11-02)

#15458

Hvis man ser bort fra de slettede e-mails, det at MF lukkede landet ned af politiske årsager, og ikke på sundhedsmyndighedernes anbefalinger (som hun ellers gav udtryk for), det faktum, at Corona virussen ikke er mere dødelig end en normal influenza, det, at der ikke er noget videnskabeligt belæg for, at mundbind og visir virker mod Corona, at den første videnskabelige undersøgelser vedr. mundbind bliver tilbageholdt, at udkastet til en ny epidemilov gør, at vores politikere kan agere uagtet hvad videnskaben ellers må sige... men det, at der er tendenser til, at vi går en fremtid i møde, hvor du ikke kan rejse eller agere frit hvis man ikke er blevet tvangsvaccineret. At du er data i en app, som giver dig farven rød, gul eller grøn. Det gør mig bange. "Health passport Ireland" er alt det, vi skal modarbejde hvis vi gerne vil beholde vores frihed som mennesker.

På universitet er noget af det første man lærer, at forholde til objektivt og kritisk. Jeg forholder mig objektivt og kritisk til den samme information vi alle har tilgængelig. 144 indlagt, 17 på intensiv - og julen er aflyst, samtidig med vi allesammen skal gå rundt som robotter med mundbind på og være "bange"... jeg spørger bare; hvad er det vi skal være bange for, som ikke hele tiden har været der?

Gustav Boysen (Valby, 2020-11-02)

#15469

Mange tiltag virker meningsløse, og fx maske påbud i supermarkeder har givet mere kompakte betalingskøer; formentlig fordi folk regner med, at de ikke kan blive smittede. Rene hænder og god afstand virker her som ved andre smitsomme sygdomme. Og husk at vaske ærmet hurtigt, hvis du har hostet i det (eller host i hånden og vask/sprit HURTIGT).

Caroline Kofahl (København K, 2020-11-02)

#15474

Jeg vurderer, at specielt nyindførte regler om anvendelse af mundbind er ude af proportioner, overskrider danskeres integritet, er dårligt for miljøet, er dårligt for økonomien og ikke har nogen dokumenteret positiv sundhedseffekt. Tvært imod bevirker de gentagende berøringer med mundbind i løbet af dagen større risiko for smittespredning. Og INGEN danskere efterlever de fulde regler for håndtering af mundbindsskifte. Da dette er umuligt og derfor naivt at basere sin tro om virkning på

Peter Ohlsen (Måløv, 2020-11-02)

#15480

Jeg skriver under fordi jeg er helt enig i de fremlagte synspunkter og mener at det er vigtigt at nogle fagfolk argumenterer imod det regeringen udsætter befolkningen for.

Rikke Burton Schacke (Skodsborg, 2020-11-02)

#15484

Det er grænseoverskridende og krænker min personlige frihed at skulle bære mundbind.

Lea Martine Kristensen (Horsens, 2020-11-02)

#15492

Jeg er enig i at de restirktioner bl.a. påbud om mundbind har alt for dårligt dokumentet effekt i det offentlige rum.

Tina Frederiksen (Hvidovre, 2020-11-02)

#15493

Undre mig over manglende klarhed fra starten af covid19 udbrudet og de udokumenterede nødvendige brug af mundbind

Merethe Christensen (Brejning, 2020-11-02)

#15494

For at modarbejde de fascistiske kræfter, der forsøger at knække vores lykke

Johnny Kunak (Maniitsoq, 2020-11-02)

#15497

Jeg underskriver fordi jeg er helt enig med lægerne i, at vi bliver gjort helt unødigt angste.
Og jeg må indrømme at jeg i forvejen lider af depression, og social fobi med en snert af paranoia. Så det her er bare topping på desserten i den helt forkerte retning.
Især når man er på arbejde. Hvis man lige har været i kølerummet og arbejde og kommer ud i butikken(hvor jeg arbejder), så skal man da ikke hverken tænke på det eller hvad værre er snøfte, fordi man lige har stået en halv time i 0 grader. Så bliver man set på som en spedalsk!!!

Louise Jensen (København S, 2020-11-02)

#15499

Jeg skriver under, fordi jeg lige som initiativtagerne til denne underskriftsindsamling er uforstående overfor de lovindgreb, som regeringen og folketinget har foretaget i forbindelse med Covid-19. Jeg er bekymret for de konsekvenser, indgrebene har i forhold til vores menneskerettigheder - både aktuelt og fremadrettet.

Lene Sidelmann (Ebeltoft, 2020-11-02)

#15504

At jeg er uenig i loven og den går imod vores rettigheder gennem grundloven.

Klaus Rasmussen (Fårvang, 2020-11-02)

#15507

Jeg skriver under fordi jeg er helt enig og fordi det her vanvid må og skal stoppe nu!

Camilla Andersen (København N, 2020-11-02)

#15511

Jeg ikke vil tvinges til at då smadret mit immunsystem af giftig vaccine

Karin Bothmann (Hillerød, 2020-11-02)

#15516

Jeg føler ikke vi får lov at tænke selv og mange er blevet bange for andre mennesker!
Denne opdeling der efterhånden er i vores lille land, virker som om vi alle har fået social angst.

Heidie Lønstrup Larsen (Lendum, 2020-11-02)

#15518

Jeg skriver under fordi jeg er fuldstændig enig, i de punkter som i denne underskriftsindsamling, er fremlagt.

Henrik Busgaard (Hørsholm, 2020-11-02)

#15519

Jeg føler ikke længere, jeg lever i et demokrati eller at jeg har ret til at træffe beslutninger vedr. min egen krop

Anne Christensen (Haderslev, 2020-11-02)

#15522

Indgrebene overfor de unge går alt for vidt. Fokus bør istedet være at beskytte ældre og patienter, hvor det er relevant.

Morten Krogh Jensen (virum, 2020-11-02)

#15524

Jeg mener at nedlukning skader mere end det gavner. Det har allerede nu store konsekvenser for børnefamilier bl.a. Og det er nød til at stoppe.

Peter Embo (Nakskov, 2020-11-02)

#15527

Jeg er enig

Anders Kjærulff Ebsen (Slagelse, 2020-11-02)

#15531

Indgrebene er ude af proportion og unødvendigt indgribende.

Rasmus Rasmus (Viby J, 2020-11-02)

#15536

Jeg er fuldkommen enig med underskriftsindsamlingens meninger og holdninger, og glædes over, at der endelig er nogle fornuftige mennesker som tager bladet fra munden.

Charlotte Holm Larsen (Hvidovre, 2020-11-02)

#15541

Vi er nødt til at få stoppet dette politiske vanvid. Det foregår jo ikke under en influenzaepidemi så hvorfor nu?

Laila Steffensen (Valby, 2020-11-02)

#15549

Jeg skriver under fordi at dette Corona cirkus er en stor løgn og bedrag. New world order, verdens skal minskes med 2 miliader mennesker på 10 år sigt.
Rothschild, Bill og medicinal industrien opfindelse.
Desuden bliver Corona brugt som den agenda til at gennemføre den nye epidemi lov, som ellers er stik imod grundloven.

Jeg vil være ked af at se mine med mennesker som desværre er manipuleret og står i kø til at få et skud af sygdommen, som "de" så fint kalder vaccinen.

Søren Rasmussen (Stenløse, 2020-11-02)

#15558

Jeg går ind for frihed og demokrati

Amy Bøgeskov Nielsen (Tønder, 2020-11-02)

#15562

Fordi jeg er enig i deres anskuelse.

Liam ralph (København Ø, 2020-11-02)

#15563

Tvang og fratagelse af rettigheder er de første skridt i dehumanisering og fascisme.

Steen Selander (Vordingborg, 2020-11-02)

#15566

Er i tvivl om de indgreb i den personlige frihed, er nødvendige for at imødegå Covid-19 epidemien (fx. kravene om mundbind (hemmeligholdelse af effekten) små smittetal. Den totale nedlukning i foråret, med hjemsendelse af offentlige ansatte uden skelen til det økonomiske aspekt (hvilket man så er nu "det var for dyrt"), h+ hjælpepakker, for at begrænse arbejdsløsheden.

Ebbe Kajberg (Slagelse, 2020-11-02)

#15568

Jeg skriver under fordi, politikerne bla. Har tillempet sig mere magt en enkelt personer burde have og fordi jeg mener at alt tyder på at Corona slet ikke er så farligt, bygget på at medierne har kørt en næsten 100% ensidigt billede af sagen, hvilket er propaganda.

Simon Josef Mulvad (Stege, 2020-11-02)

#15576

Jeg skriver under for at redde min personlige frihed.

patrick kirk Langschwager (Kolding, 2020-11-02)

#15577

Jeg mener ligeledes at indgrebet er en sygeliggørelse af raske mennesker, og opildner til stress og frygt

Hanne Andersen (Hadsund, 2020-11-02)

#15582

Jeg skriver under, fordi jeg er 100% enig med Erklæringen og har tillid til initiativgruppens faglige ekspertise.

Jan Pojezny (Borup, 2020-11-02)

#15590

Kan ikke se, at restriktionerne har nogen berettigelse---hjælper jo ikke sydpå, hvor folk har været "pakket ind" det sidste halve år

Inge Rømhild (Hørning, 2020-11-02)

#15593

Jeg vil ikke afstå min selvbestemmelse og jeg ønsker ikke at blive hverken laboratorierotte eller på anden måde slave som denne lovgivning lægger op til.

Belinda Nielsen (Gransangervej 10, 2400 Kbh. Nv, 2020-11-02)

#15594

Fordi epidemiloven er et røgslør for et totalitær regimeskift.

Jakob Petersen (Ollerup, 2020-11-02)

#15596

I naturlig medicin sprøjter man aldrig ind noget direkte i blodet. Læger gør mere skade end godt. Ultralyd og vacciner ødelægger folks og dyrs helbred. At være allergisk er alvorligt for helbredet og er ikke normalt. Jeg er et frit menneske og vil ikke leve i den slags samfund hvor politikere og læger og nu også vagter fra andre lænder bestemmer over mit sind og min krop. Jeg vil have friheden tilbage.

Sigrid Aronsson (København, 2020-11-02)



Betalt Annoncering

Vi vil reklamere for denne petition til 3000 mennesker.

Lær mere...