Erklæring fra sundhedsfagligt personale vedrørende Covid-19. (Alle andre har også mulighed for at underskrive erklæringen)
Kommentarer
#11204
Jeg vil beholde min frihed.Karsten Beyer Holme (Odense sø, 2020-10-25)
#11205
Nu er "nok nok" Og fordi, læs mit indlæg fra i dag på Facebook:DEL MEGET GERNE OPSLAGET .... !!!!
En lille en at reflektere over => vi skal gøre alt for at bekæmpe denne virus, som huserer iblandt os, men læs lige hvor svært det kan være at begå sig i øjeblikket, for sådan en som mig:
Jeg har været udsat for 12 bankrøverier i min lange karriere i bankverdenen. Jeg har haft en sag kørende i Arbejdsskadestyrelsen i 9 år, jeg er i dag diagnosticeret med PTSD (ligesom soldater, der har været i krig) og er tilkendt arbejdsskadeerstatning for "et på rigtig mange områder ødelagt liv" !!
Jeg har stået overfor røvere med tørklæde for munden, elefanthue eller full-face styrthjelm på. Jeg er "gennet" ned i kælderen med et skarpladt oversavet jagtgevær i ryggen og med mit personale foran mig, medens der blev råbt og skreget, jeg er blevet smidt ned på gulvet med en pistol for tiningen, samtidig med at der blev skreget "at hvis jeg ikke får alle pengene, ja, så skyder jeg jer en af gangen", jeg lå bare der på gulvet og tænkte på min lille dreng på blot 7 år .... og på de kunder der lå ude i kundearealet og græd.
Og nu til pointen:
Forestil dig, hvordan det må være at gå en tur i Føtex i øjeblikket?
Jeg var der sammen med min nu 39 årige søn i går for at handle ind .... og det første der mødte mig .... ja, det var en mand med SORT mundbind på og en indkøbskurv i hånden, ganske fredelig!! Men jeg skreg op, lænede mig ind i mælkemontren, imedens jeg råbte: "Få ham væk, få ham væk"!! Min søn blev pinligt berørt, og forsøgte stille og roligt at berolige mig og samtidig fortælle de omkringstående "hvorfor hans mor reagerede, som hun gjorde". Jeg klinede mig til sønnen på resten af indkøbsturen i Føtex og bad ham om at holde øje i de forskellige gange. Jeg rystede over hele kroppen og det fortsatte et godt stykke tid efter at jeg kom hjem efter indkøbsturen.
Så fra min side .... en KRAFTIG, men meget VENLIG henstilling til IKKE at anvende de sorte eller meget mørke mundbind, men i stedet at anvende de hvide eller lyseblå. Der må helt sikkert være andre end mig, der har det på samme måde. Det bliver en MEGET svær tid jeg/vi går i møde ...... sværere end den er i forvejen !!!!!!
Birgitte Toft Christiansen (Skagen, 2020-10-25)
#11212
Videnskab og især lægevidenskab skal være bevist for at blive gyldigt!!Daniel Garrido (Valby, 2020-10-25)
#11217
Jeg er dansk statsborger. Jeg synes, at håndteringen og restriktioner med henblik til Corona er overdrevet og passer ikke i forhold til virkeligheden.Margret Schmidt (Oeversee, 2020-10-25)
#11221
Jeg skriver under, fordi at jeg er enig i at at mange af de restriktioner eksempelvis mundbind, gør mere skade end gavn, når man forstår at vores mentale helbred påvirker vores fysiske helbredEmil Heurlin (Roskilde, 2020-10-25)
#11222
Der er aldrig nogen, der har set en levende virus. Ingen har set virus formere sig.Vores celler som levende væsener indtager mad (fås fra os som vært). Dens pose med afføring skyder den ud gennem cellevæggen. Poserne kaldes exosomer.
Læge Kaufman kan ikke se nogen forskel på exosomer og det som systemet kalder virus.
Flere læger har sagt, at virus ikke eksisterer.
Længere historier - her antydninger.
Lars Mikkelsen (Skævinge, 2020-10-25)
#11233
Fordi jeg er 100% enigDavid Raaskou (Hvidovre, 2020-10-25)
#11236
Det ser ud som om regeringen ikke taler åbent om, hvorfor de kommer med restriktionerne, og at det er mere et politisk spil end de sundhedsfaglige expertvurderinger, som bestemmer kursen. Og derudover, har jeg også selv lyst til at overleve, og holde gang i Yogaskolen, hvor vi underviser teknikker og øvelser, som er gennemprøvet igennem mange tusind år, som kan styrke immunforsvaret og mindske stressnivået osv, på en harmonisk og sikker måde.Pirjo Mäinen (Aarhus, 2020-10-25)
#11238
Jeg er læge og jeg er fuldstændig enig med alt , som stor her. Kamp mod sygdom er meget mere skadelig for samfundet end selv sygdom.Elena Holm (Glumsø, 2020-10-25)
#11242
Det siger sig selv tænker jeg.Bent Seistrup (Birkerød, 2020-10-25)
#11244
Vi har brug for mere gennemsigtighed, fra vores regering. Det kan ikke være rigtig de kan forstætte deres skræmmekampagne...Evalin Isobell Nour Moesby (Herlev, 2020-10-25)
#11251
Jeg underskriver fordi jeg er enig i ovenstående.Katarina Larsen (Holbæk, 2020-10-25)
#11253
Efter mine oplysninger er Indgrebene for at beskytte mod covid 19 er helt ude af proportioner. Det har ført til så meget angst og ensomhed.Hvad med at se på de 3500 mennesker der hvert år dør af lægemedicin?
Bente Jakobsen (Frederikssund, 2020-10-25)
#11260
Jeg er enig i alt hvad der står skrevet i denne erklæringDebbie Hansen (Brønshøj, 2020-10-25)
#11272
Jeg hader tvang og elsker FRIHED.Lene Bang (Lyngby, 2020-10-25)
#11273
Jeg ønsker at holde samfundet igang navnligt i danmark.Jeg ønsker at bevare en ordentlig økonomi i danmark
Jeg ønsker at bevare Grundloven.
Jeg ønsker at bevare friheden og navnlig ytringsfriheden
Leif Dalum (Rungsted Kyst, 2020-10-25)
#11283
Jeg er enig i erklæringens fulde ordlyd.Susanne Hjortkær (Frederiksberg, 2020-10-25)
#11294
Jeg skriver under da jeg finder det under al kritik at vores frihed nu bliver taget fra den almene borger, med tvang og magt. Jeg finder det dybt bekymrende at ALT omkring covid19 ikke kommer frem i lyset, men bliver mørkelagt og fejet væk. Disse tiltag vil have/har store menneskelige og økonomiske konsekvenser. Jeg finder det dybt bekymrende at mine børn skal vokse op i dette samfund hvor man forbryder sig i sådan en grad på menneskeheden og fører samfundet i sænk.Lad os få vores samfund tilbage, lad folk have deres frie vilje, hverken jeg eller mine børn, samt medborger skal lide under tvang, hvad enten det er vaccine eller andet. NEJ TAK. Det er klart tallet stiger, når flere bliver testet! Hvor mange er døde af corona, og ikke med? Når man tæller folk med der er tidligere smittet og efterfølgende omkommer i et trafikuheld er de ikke døde af covid19, det er at føre folk bag lyset. Mennesker er syge med andre ting end covid19 men får ikke behandling pt, fordi alt drejer sig om krænkelser og covid19, det er bekymrende.
Kvinder skal føde med mundbind på, men det smitter ikke når du har træningstøj på i dit træningscenter? Galskaben må stoppe nu!
Kampen mod “sygdommen” har langt større konsekvenser end selve “sygdommen”
Jeg er dog glad for at Mette nåede at holde sit bryllup med små 100 mennesker omkring sig, mens vi andre ikke engang “må” fejre jul med vores kære. Dejligt du var forberedt på 2 bølge.
Kia Jepsen (Holmegaard, 2020-10-25)
#11296
Vores samfundsværdier skrider under fødderne på os. Fordi vi er på vej imod kontrolfreak samfund, jeg ikke har lyst til at leve i.Mikael Suhr (Holbæk, 2020-10-25)
#11298
Jeg har tænkt mig ikke at følge dette diktaturiske indgreb som regeringen har gang i skønt profitien vil dog gå den vej det skal nwo lucifers bæst system vil komme men til dem som er født på ny spirituelt kig op jeres frelse er nær og igen kun dem der er vågnet spirutuelt vil forstå dette hvis man er spirituelt død og kun tror man er sit legme de vil ikke forstå den videnNikki Bregnhøj (Søborg, 2020-10-25)
#11301
Fordi sandheden er værd at kæmpe for. Og vi skal ikke Lade vores børn vokse op i det stasi samfund som vi har idagMohamed Bounit (Næstved, 2020-10-25)
#11303
Det er for tydelig at det drejer sig om noget andet.......palle nielsen (København NV, 2020-10-26)
#11305
Ingen chips til migKlemens Christensen (Nuuk, 2020-10-26)
#11307
Jeg gerne vil bevare retten til selv at bestemme over mit liv og levnedLeif Roed Jakobsen (Horsens, 2020-10-26)
#11308
Fordi vi mangler alt for mange svar, og befolkningen synes at følge blidt med, uden at stille kristiske spørgsmål ift. hvad der bliver gjort i mod dem.Sissel Dalsgaard (Frederikshavn, 2020-10-26)
#11309
Den største konsekvens af Corona, er Hysteria, der er helt ude af proportioner med dens økonomisk og socialt skadelige begrænsninger på vores samfund, i forhold til de reelt og døde, set i forhold til influenza epidemierHenrik Berg (Greve, 2020-10-26)
#11310
Jeg mener at regering har flere oplysninger end de vil publicere. Derfor skaber regeringen forvirring og manglende tiltro til regerings tiltag. Specielt i forhold til det regeringen gør ( eller ikke gør), i forhold til at reducere og forhindre yderligere smitte af covid 19.Helene Wennberg (København, 2020-10-26)
#11315
Jeg skriver under fordi jeg mener at det der foregår pt er et brud på vores demokrati. Jeg oplever ligeledes at befolkningen bliver vildledt mht til fakta omkring Corona.Viktoria Dalsgård (hornbæk, 2020-10-26)
#11320
Det hele er blevet ALT ALT for meget, det kan et hvert logisk tænkende menneske se!Patrick Flendt (Aalborg, 2020-10-26)
#11327
Fordi jeg selv har en meningJes Møller (7323, 2020-10-26)
#11345
Er helt enig Vi må vågneErna Jensen (Ringkøbing, 2020-10-26)
#11348
Jeg skriver under, fordi der ikke er nogen beviser for Covid19 og vil have min frihed tilbageLinda Andkjær (Hvidovre, 2020-10-26)
#11362
Jeg er imod den voldsomme indgriben, lobbyisme og magtmisbrug der sker i Danmark med Covid-19 som undskyldning eller værktøj. Jeg ser det her som et middel for at få gennemført flere tiltag regeringen har ønsket i mange år. Tvangsvaccination, pengeløst samfund, fuld kontrol og overvågning.Erling Hyldgaard (Idestrup, 2020-10-26)
#11364
Fordi jeg synes, politikerne famler rundt i blinde, når den ene restriktion efter den anden bliver vedtaget. Det virker mere som et desperat forsøg på at vise “vi gør noget” frem for et nøje overvejet og faktuelt funderet grundlag.Dette til stor bekymring for danskernes trivsel og livskvalitet.
Thina Christensen (Haderslev, 2020-10-26)
#11368
Jeg ønsker frihedMads Rytter (København N, 2020-10-26)
#11381
Jeg vil ikke vaccineres mod min vilje pga. at vaccine er ren gift som ikke skal ind i min krop mod min viljeKjeld Andersen (Søborg, 2020-10-26)
#11387
Jeg underskriver, på bla baggrund af her frem lagt materiale.Alberte Nielsen (Charlottenlund, 2020-10-26)
#11388
Jeg ønsker demokrati, og ikke diktatur.Brian Grøne (Frederiksberg, 2020-10-26)
#11390
Der synes ikke at være evidens for, at restriktionerne og fratagelsen af grundlæggende menneskerettigheder står mål med de positive effekter - tværtimod har vi en meget lav dødelighed i Danmark i år.Det virker dybt usundt for vores samfund at befinde sig i denne undtagelsestilstand, velvidende at vi slet ikke kender de negative konsekvenser endnu.
Patrick Martinussen (Hvalsø, 2020-10-26)
#11391
Jeg skriver under fordi der er så mange fortielser ikke mindst Kåre Mølbak's udtalelser om meget stor overdødelighed i Europa, men det stemmer ikke overens med en officiel opgørelse der er lavet over dødsfald i Europa der viser at dødsfaldene er på niveau med tidligere. Se dette link www.euromomo.euLiza Gibler (Nexø, 2020-10-26)