Mit barn er ikke forsøgskanin: COVID-19

Kommentarer

#7803

Fordi mit barn ikke kommer til at være forsøgskanin i og med at jeg selv er syg og ikke skal udsættes for smitten.

Lisbeth Saugstrup (Grenå 8500, 2020-04-07)

#7804

Jeg synes det er meget bekymrende at man vælger at åbne op for de små, da de ikke er i stand til at navigere grundt i disse restriktioner.

Og som sundhedsfaglig person er jeg så bekymret for hvad jeg kan slæbe med på job.

Trine Kjeldsen (Jyderup, 2020-04-07)

#7808

Mine børn ikke skal være forsøgskanin når Danmark lukker op.

Camilla Bach (Løgstrup, 2020-04-07)

#7814

Jeg skriver under, fordi jeg er ikke enig med regering. Kurven er lav, men hvor mange tester har de lavet?De snakkede om 1800 børn testede og de er ikke ret mange. Vi og vores børn er ikke forsøgerkaniner!!!

Luciana Giordano (Kastrup, 2020-04-07)

#7816

Jeg står ved at beskytte mine børn!

Anne Asiya Duve Safi (Aalborg SØ , 2020-04-07)

#7818

Det fuldstændig uhørt børn skal være forsøgsdyr

Karina Hertsdahl (Hvidovre , 2020-04-07)

#7819

Mine børn er det vigtigste i mit liv og at jeg ikke synes, at det er det rette sted st starte

Susanne Jakobsen (Roskilde, 2020-04-07)

#7824

Jeg er ikke enig i at vi skal udsætte de yngste som lige netop ikke kan fonde ud af at holde afstand og så tager smitten hjem til de svage

Tanja Jonudottir (Thisted, 2020-04-07)

#7827

Synes ikke Danmark er klar til åbning.
Slet ikke at sende de små børn af sted, de forstår ikke at passe på, når de står over for deres venner.
Vi er meget bange for at blive smittet jer hjemme,

Simone Andersen (Spentrup, 2020-04-07)

#7829

Fordi jeg ser det som om de små skal i front og så må de forsøge at klare det. Tænke som i en krig hvor man skubbe de små forest som et forsøg på at se hvordan det går

Ruth Mortensen (Struer, 2020-04-07)

#7832

Jeg skriver under fordi mit barn skal ikke være en forsøgskanin.

Sylwia Paleń (Horsens, 2020-04-07)

#7835

Ar jeg hverken vil udsætte små børn eller mig selv for smittk

Ezgi Asmali (Farum , 2020-04-07)

#7837

Jeg skriver under fordi, at jeg mener at ingen liv såvel som børneliv er værdiløse

Mahnoor Khan (Hvidovre, 2020-04-07)

#7842

Jeg skriver under fordi jeg er utilfreds med at små børn sendes i skole og blive udsat for en smitte risiko.

Zubeida Abu lifa (Kbh, 2020-04-07)

#7843

Mine børn skal ikke sendes afsted før det er den rette tid til det!

Mirije Deari (Herlev, 2020-04-07)

#7844

Har børnebørn på 2, 5 og 8 år. Er selv i risikogruppen med 3 kroniske sygdomme bl.a. diabetes og KOL. Mine børnebørn skal IKKE GÅ forrest i dette mareridt 😢

Jane Nikkelsen (Tversted, 2020-04-07)

#7845

Min datter på 12 år har en del allergier, nogle velbehandlet, andre ikke. Ved luftvejs infektion er hun ofte syg flere måneder. Jeg er selv i risikogruppe.

Nancy Sørensen (Frederikshavn , 2020-04-07)

#7846

Jeg syntes det er uansvarligt

Pia Rindom (København, 2020-04-07)

#7848

Er dybt bekymret over, at man vælger denne befolkningsgruppe som de første. Hvorfor ikke starte med dejligst større børn der forstår de forholdsregler der skal til for ikke at smittespreningen bliver for voldsom på én gang?

Trine Larsen (Ølsted, 2020-04-07)

#7855

Det giver ingen mening at det er du små, som ikke kan holde afstand, der skal ud først!

Marica Holler (Gilleleje, 2020-04-07)

#7858

Min datter skal ikke udsættes for, evt smitte ved, at starte i skole, hvor man ikke kan holde børnene 2 meter fra hinanden.

Annika Lentz (Vordingborg, 2020-04-07)

#7861

Det er noget svineri at bruge vores børn som forsøgskaniner.

Abbas Almaanaki (Aalborg , 2020-04-07)

#7862

Så Mit barn ikke bliver smittet .

Hülya Celik (Ishøj , 2020-04-07)

#7865

Fordi det er absurd at sende vores mindste afsted, når de ældre bedre kan forstå retningslinjerne. I ved intet! Og jeg mener intet om denne virus, og flok immunitet virker fandme da kun hvis vi har en vaccaine, og flere steder verden over er folk blevet syge med Covid19 for anden gang , for mig virker det ikke særligt betryggende, antallet af smittet børn kommer til at eksplodere i de danske hjem og mange vil dø... Det gir ingen mening. Alt vi har gjort de sidste tre uger er spildt hvis dette sker...

Kasper Vejrum (Nørresundby , 2020-04-07)

#7867

Man ikke laver forsøg med børn - og fordi jeg er bekymret for dette kan løbe helt af sporet og sygdommen kan eksplodere.

Betina Korsbæk (Aars, 2020-04-07)

#7869

Jeg er simpelhen i chok over at de mest uhygiejniske børn skal i skole frem for de stor børn, som er mere opmærksom på hvad der foregår. Er dette lavet pga Mettes teenagerbørn ? Mine børn kommer ikke afsted. De må hæve alle de børnepenge de vil.

Viola Abazi (Rødovre, 2020-04-07)

#7875

Jeg elsker min børn.

Anna Zapala-Siedlinski (Świętochłowice , 2020-04-07)

#7879

mit barnebarn skal ikke være prøve klud for at få landet i gang og på grund af økonomi

hanne carlsen (helsinge, 2020-04-07)

#7883

Mit barn er ikke forsøgskanin: COVID-19

Medea Jamal Dawoud (Ballerup, 2020-04-07)

#7884

Små børn skal ikke være forsøgskaniner.

Gert Larsen (Svebølle, 2020-04-07)

#7888

Mine børn skal ikke være forsøgskaniner til et samfund hvor en sygdom stadig er då uvis

Sabrin Kanafani (Taastrup, 2020-04-07)

#7889

Det er forkert at prøve de mindste

Lars Lindhard (Holbæk, 2020-04-07)

#7890

Mine børn ikke skal sendes ud i en usikker situation. Og fordi deres alder gør at se umuligt kan overholde de gældende retningslinjer.

Tina Seratski (Rønne, 2020-04-07)

#7892

Børn er ikke forsøgskaniner i denne tid.... de skal blive hjemme hos mor eller far

Gülten Dønmez (København , 2020-04-07)

#7894

Mine børn ikke skal ud og sættes i smittefare i 3 forskellige inst og jeg selv som dagplejemor... vi blir en stor smittefare hjemme hos mig, den tanke er så skræmmende.

Louisa Boe hoffmann (3630 jægerspris, 2020-04-07)

#7897

Jeg skriver under, fordi jeg ser det som en stor fejl, at børnene ikke bliver beskyttet.

Winnie Melina Aurora Alstrup (Sejerø, 2020-04-07)

#7898

For jeg har børnebørn og hvis de bliver smittet mens de er i vuggestue børnehave skole så vil det jo gøre at de ikke kan besøge os(mormor.farmor og mig vi har lige gået en periode igennem hvor vi har passet på så vi kunne være sammen med dem så kan kun se problemet hvis de starter allerede
MVH Peter

Peter Christensen (Århus, 2020-04-07)

#7901

Mine børnebørn skal ikke være forsøgskaniner. Det er alt for uansvarligt allerede at sende dem i skole og børnehave

VIBEKE FRIIS (Karlslunde, 2020-04-07)

#7904

jeg skriver under fordi jeg synes at det er uretfærdigt at børnene skal udsættes for at være forsøgskaniner. Derudover kan de tage sygdommen med hjem og sætte resten af familien I fare

Maryan Mahamed Jama (Aarhus, 2020-04-07)

#7905

Jeg underskriver fordi jeg har fire børn under 9 år. De er i hhv vs, bh, 0.kl og 3. Kl de kan hver især trække en masse smitte med sig hjem. Hvem skal passe dem hvis vi blir syge! Jeg har ansvar for mine børns ve og vel, og syntes ikke det er forsvarligt at sende dem afsted i institutioner som er smittekilder eller de store i små lokaler med 28 elever i.

Maria Kruse (Børkop, 2020-04-07)

#7907

Fordi at mine unger ikke skal være et forsøg på at smitte flere og da jeg er gravid i 3 trimester, vil jeg ikke gamble med hverken mine unger eller ikke fødte barns liv

Natascha Jacobsen (Ballerup, 2020-04-07)

#7908

Jeg er bange for at børnene bringer smitten med tilbage til familien og derfra id i samfundet.

Ghita Jensen (Frederiksberg, 2020-04-07)

#7917

Mine børn skal ikke være forsøgkaniner for coronavirus.

Laila Andersen (Odense, SØ, 2020-04-07)

#7921

Jeg er utryg og det er min mening at det er forkert !

Jennifer Cruz (København , 2020-04-07)

#7922

Mine børn er i sikkerhed der hjemme

Sabri Durukan (Tårstrup , 2020-04-07)

#7923

Jeg vil behold mit børn derhjemme

Karima Krikib (Valby, 2020-04-07)

#7928

Mit barn er ikke forsøgskanin

Kimmie Winther (Hillerød, 2020-04-07)

#7929

Jeg vil bekræfter her med min underskrift.
Tania Tomi

Tania Tomi (Brøndby Strand, 2020-04-07)

#7932

Jeg underskriver fordi jeg har et barn i den alder og det kan ikke passe de skal være udsat mere end andre - det er total hensynsløst.

Malene Larsen (Fjerritslev , 2020-04-07)

#7940

At mine børn ikke skal dø, af corona og er ikke testpersoner

Anne-Fie Thomsen (Lendum, 2020-04-07)

#7944

Mit barn og min familie skal ikke udsættes for det umenneskelige eksperiment, regeringen har gang i!

Dasha Wolder (Aarhus, 2020-04-07)

#7946

Min søn skal ikke risikere at blive smittet eller måske smitte andre. Har mistet et barn nægter at begrave to

Annica Fjordhøj (Borre, 2020-04-07)

#7952

Jeg ikke vil have mine børn ud blandt andre børn som de 100% sikker vil lege tæt med, kramme evt. kysse fordi de ikke er store nok til at holde afstand og hele tiden glemmer beskeder efter kort tid.

Camilla Nielse (Vejen, 2020-04-07)

#7954

Synes ikke det er den bedst beslutning vores minister har valgt da børn er ikke god til hygeine

Kafa Kamel (København nv, 2020-04-07)

#7958

Fordi vores børn er ikke forsøgskaniner!!!

Katrin Josefsen (Århus v, 2020-04-07)

#7961

Jeg tør simpelthen ikke sende mit barn afsted endnu

Heidi Hansen (Munkebo, 2020-04-07)

#7964

De små ved ikke hvad der forgår + smitten risikoen er større da de ikke kan retningslinjer. De større ved det og samtidig kan gøre deres eksamen færdig

Ann Sonne (Holstebro, 2020-04-07)

#7967

Min søn har svækket immunforsvar og dermed mere udsat

Noamynte Pedersen (Allerød, 2020-04-07)

#7969

Jeg syndes det var så uansvarligt fra Mette Frederiksen at sætte børn som den første skydeskive. Er i chok

Angelika Sörnsen (Aabenraa , 2020-04-07)

#7971

Fordi små børn aldrig må blive kanonføde

Helle Henriksen (Brøndby , 2020-04-07)

#7976

Langtidskonsekvenserne er stadig ukendte, derfor vil jeg ikke udsætte mine børn unødigt. De skal ej heller risikere at føle skyld hvis de skulle være uheldige at smitte andre.

Ashley Quick-Frederiksen (Søborg , 2020-04-07)

#7980

Jeg er grundlæggende uenig med at det her er den rigtige vej at gå. De mindste ved mindst om hygiejne, og vi har skånet dem så meget, og nu skal vi overbevise dem om at det her er den rigtige måde at gøre tingene på. Samtidig med at pædagogerne ikke har tid i forvejen, så skal de pludseligt skabe tid til ekstra hygiejne, rengøring og et større puslespil for at undgå at børnene omgås for tæt.

Det er alt for risikabelt og naivt!

Maida Omerovic (København , 2020-04-07)

#7983

Jeg skrive under fordi, jeg har små børn. Og jeg synes det er et farligt eksperiment at starte med de små, de kan hurtigt smitter.

Mawada Elameen (Greve, 2020-04-07)

#7989

DET ER EN OMMER METTE!

Skal vores kæreste eje, vores små guldklumper, være regeringens forsøgskaniner for den dødelige virus, hvis virke og effekt stadig overrasker overlæger på sygehusene rundt omkring i Danmark og i hele verdenen for den sags skyld? For blot få dage siden udtalte landets overlæger sig om, at det kom bag på dem, at de så unge i 20-30 års alderen på intensiv afdeling og i respirator, og at det overraskede dem hvor længe (min 2 uger) de Corona smittede lå i respirator på max effekt. Skal vores små guldklumper nu være de næste, der skal overraske overlægerne på landets sygehuse???

Det står klart at strategien er Folkeimmunitet. De små skal smittes og bære smitten hjem til forældrene, som så forhåbentlig er så unge, sunde og raske at de kommer sig relativt nemt - og overlever. Når der er opnået folkeimmunitet (60% er smittet), så kan vi begynde at åbne op for forretninger og tjene penge igen. Det er strategien. Hvem passer vores Corona-smittede børn, hvis forældre ligger på sygehusene, måske på intensiv, måske i respirator? Bedsteforældrene gør i hvert fald ikke! Hvem melder sig til at passe Corona-smittede børn?

Hvad med de mange små børn, der har astma? Astma børn har svært ved at komme sig over en almindelig forkølelse, og ender derfor ofte med at få penicillin efter en forkølelse, enten fordi de har fået lungebetændelse eller for at forebygge en lungebetændelse. Hvordan reagerer de mange små astma børn på Corona? Ja data og erfaring fra Kina er der ingen andre end kineserne, der tror på. Eller gør regeringen og de 5 eksperter !??

Hvad med de småbørnsforældre, som er i risikogruppen (KOL, stråle- og kemobehandling for kræft, lungesygdomme etc.)? Er der blot kalkuleret med at de dør? Men hvad så med de små børn der mister deres forældre i en alt for tidlig alder? De behøvede ikke at miste deres forældre.

Er skolen blot et tilbud eller er der skolepligt???

Når nu strategien er folkeimmunitet, så syntes jeg de 5 eksperter på pressemødet skulle gå forrest og lade sig smitte og vise os forældre til små børn, at det slet ikke er så farligt at blive smittet med Corona. For de har vel ikke selv mindre børn, så de selv kommer til at stå for skud i deres eget eksperiment.....??

Anne Marie Adler Kragh (Pandrup, 2020-04-07)

#7991

Jeg har 5 børn fra 9 uger og op til 12 år og vi bor sammen med min mor på 71år syndtes det er så forkert børne ska i skole og samles i støre grupper når der samtidig ik må være støre forsamlinger
Samtidig ville jeg aldrig sætte min families heldbred over noget andet så overevejer at holde mine børn hjemme stadig

Rikke Nordbo (Kærby, 2020-04-07)

#7996

Jeg har en søn på 5 år og han slet ikke forstå at holde afstand eller vasker hænder konstant og at ikke rør næse elle mund det er urealistisk beslutning synes jeg

Sozan Madaar (Hvalsø, 2020-04-07)



Betalt Annoncering

Vi vil reklamere for denne petition til 3000 mennesker.

Lær mere...