Din patientsikkerhed - din underskrift

Kommentarer

#7003

Stofskifteproblemer ikke bliver taget alvorligt af lægerne. Og der udleveres kun kunstig T4

(Sæby, 2017-06-16)

#7009

Jeg har haft hjernerystelse i snart 2 år, og jeg oplevet at neurologer og egen læge nærmest har sagt, at jeg bare skulle tage mig sammen, og udfordre mig selv lidt mere....som om det er noget psykisk jeg "finder på" Hårdt at høre, når jeg kæmper hver eneste dag!

(Gislinge, 2017-06-16)

#7012

fordi jeg selv har lavt stofskifte og synes det er forkasteligt at mennesker ikke bliver taget alvorligt og kan risikere at blive kategoriseret og sat i anden bås end at få den behandling de har krav på.

(Charlottenlund, 2017-06-16)

#7016

Der skal være gennemskuelighed i psykiatrien.

(Aarhus, 2017-06-16)

#7020

Det er vigtigt, at få en diagnose.

(5900 Rudkøbing, 2017-06-16)

#7021

Jeg er i lige netop den denne situation hvor man ikke ser holistisk på mine sygdomme, har været meget hurtige til at skrive medicin ud jeg nu bliver straffet for. Er i uholdbar situation både fysisk , phsykisk og socialt. Er fuldstændig ved at opgive ævret.

(Slagelse, 2017-06-16)

#7022

Jeg ønsker et samfund, hvor alle kan være sikker på at blive behandlet på en sober og menneskelig måde, uanset handicap eller sygdom.

(Ølholm, 2017-06-16)

#7035

min søster har det.

(århus v, 2017-06-17)

#7037

Det er vigtigt for de nuværende og fremtidige syge og for tilliden til vores patientsikkerhed .

(Hammel, 2017-06-17)

#7040

Jeg lider af Horton

(Silkeborg, 2017-06-17)

#7041

Fair behandling, og rets sikkerhed

(2200 kbh. n, 2017-06-17)

#7042

Jeg kender to med denne lidelse og det skal tages alvorligt!

(KBH NV, 2017-06-17)

#7043

Det er vigtigt at støtte op. Så vi kan bevare et ordenlig og trygt sundhedsvæsen.

(Gråsten , 2017-06-18)

#7046

Jeg synes ikke det er i orden. Og er HPV bivirkningsramt

(Taastrup, 2017-06-18)

#7048

Jeg er HPV vaccineskadet

(København NV , 2017-06-18)

#7051

Deler bekymring over denne udvikling.

(København s, 2017-06-18)

#7065

Jeg selv har langvarig hjernerystelse på 3. år.

(Holstebro, 2017-06-18)

#7067

Er utilfreds med Sundhedssystemet

(Kastrup, 2017-06-18)

#7072

jeg har selv været udsat for gentagne tilfælde af grov uagtsomhed og fejlbehandling,og vil gøre alt for at der kommer de fornødne ændringer i lægestandens virksomhedsregulativer,således at det ikke længere bliver muligt at invalidere og fejlbehandle borgere på grund af ussel mammon eller misforståede faglige ideer og holdninger til borgerne og de patienter,der er tvunget til at lade sig behandle på offentlige sygehuse

(Aarhus V, 2017-06-19)

#7076

Jeg skriver over fordi, vi skal passe på hinanden. Og fysisk sygdom, må på intet tidspunkt forveksles med psysisk sygdom. Det vil ødelægge enkelt personers liv, samt opløse familier på længere sigt. Det må ikke ske i vores velfærdssamfund. Det bliver samtidig, meget dyre for staten i den sidste ende. Jeg forventer at vores samfund, hjælper de svage og især de syge !

(Sønderborg, 2017-06-19)

#7077

Jeg er helt enig i inholdet af dette skriv!

(3400, 2017-06-19)

#7079

Min datter blev hjernskade for lidt over tre år siden...

(Dianalund, 2017-06-19)

#7088

Det er uetisk at stemple mennesker med en fysisk sygdom som psykisk syg. Det giver en forkert behandling og fastlåsning i det psykiatriske system i stedet for at se på de fysiske symptomer og finde og behandle årsagen/årsagerne, så de syge har en reel mulighed for at blive hjulpet med behandling i vores sundhedssystem og blive raske...

(8370 Hadsten, 2017-06-19)

#7093

Jeg har selv piskesmæld og har haft det i 13 år - jeg har aldrig været psykisk syg

(Skælskør, 2017-06-19)

#7102

Jens Køhlert

(Ølstykke , 2017-06-20)

#7105

Jeg selv har haft 2 blodpropper i hjernen og menigitis

(Aalborg, 2017-06-21)

#7107

...det virker til, at sygdomme, man ikke lige her og nu kan forklare/behandle, bliver kategoriseret som "det er psykisk".

(Horsens, 2017-06-21)

#7114

Jeg er særlig sensitiv ikke et psykiatrisk tilfælde ;)

(Aalborg, 2017-06-22)

#7116

Patientsikkerhed, så mange patientforeninger kan ikke tage fejl, derfor.

(Kolding, 2017-06-22)

#7122

Fordi det er en god idé.

(Kolding, 2017-06-23)

#7124

Det er vigtigt

(Valby, 2017-06-24)

#7130

Jeg selv har diagnose

(Nykøbing , 2017-06-26)

#7132

Jeg har selv fib og synes det er forfærdeligt de vil kalde det psykisk

(Langå, 2017-06-26)

#7133

Jeg har fibromyalgi

(Esbjerg V, 2017-06-26)

#7136

Jeg har fået diagnosen funktionel lidelse for 2 år siden , og er mere syg i dag end for to år siden. Kan ikke være rigtig at jeg bliver mere og mere syg og bare får at vide at det er fordi jeg sender for meget flimmer ind mit hovede så jeg ikke kan gå . Skal bare slappe af og ingen stress så løser det sig nok en dag ☹️

(Ribe, 2017-06-27)

#7138

fordi jeg ikke går ind for fejlbehandling

(7260 sønder omme, 2017-06-27)

#7139

Jeg kæmper med en dansk diagnose ...umulig at få, men ikke i udlandet?

(Knebel, 2017-06-27)

#7140

Det er fuldstændig vanvittigt at samle en masse symptomer - som alle lægger op til sygdomme, som skal respekteres og ikke sparkes ind under en stor diagnose, hvor man endda vil kunne tvangsbehandle patienterne.

(Holbæk, 2017-06-27)

#7143

Fordi læger ikke skal gætte.

(Ølstykke, 2017-06-28)

#7149

Fordi jeg er enig i ovenstående og fordi jeg selv er blevet fejlbehandlet i det psykiatriske system og ved lige præcis hvad og hvordan det føles samt ikke mindst den kamp om at få et liv igen.

(Dronninglund , 2017-06-29)

#7150

Jeg skriver under fordi jeg har fibromyalgi. Vi skal være mere synlige og have samme rettigheder som fx. Muskelsvind og lign. sygdomme.

(Holstebro, 2017-06-30)

#7152

Jeg skriver under fordi jeg ikke har tillid til systemet..

(Svendborg, 2017-07-02)

#7157

Har Horton

(Fjenneslev, 2017-07-04)

#7158

"Sygdom er hver mands herre"
Adgang til ordentlig behandling burde gælde ligeværdigt for alle diagnoser.

(Skødstrup , 2017-07-05)

#7162

Vi som samfund har pligt til at sørge for at patienter får både den rette diagnose men også den rette behandling.

(København, 2017-07-10)

#7163

https://www.skrivunder.net/din_patientsikkerhed

(2200, 2017-07-10)

#7169

Begrebet "funktionelle lidelser" er en hån mod er hvert tænkende menneske. Begrebet har også figureret i min journal - det var ligesom nemmere at give mig det stempel end at unsersøge nærmere hvad det var der gjorde mig syg. Men nu står det ikke længere i min journal. Der skulle ikke mere end et par få selvstændigt tænkende læger, der gad at kigge lidt mere i dybden, før man fandt ud af at det i stedet drejede sig om en medfødt bindevævs sygdom, Colitis Ulcerosa og en Binyrebarkinsuficiens oveni. Ikke så mærkeligt jeg var/er syg. Disse sygdomme kræver forståelse, indsigt og viden og ikke mindst den korrekte medicinske behandling. Autoimmune sygdomme kan ikke bedres med kognitiv terapi og lykkepiller. Binyrebarkhormon i store doser samt imundæmpende medicin er det der hjælper mig.
Begrebet funktionelle lidelser og den behandling der er resultatet, er ikke kun en hån mod alle, men kan efter min bedste overbevisning få fatale konsekvenser i form af uopdagede og ubehandlede alvorlige sygdomme, hvilket i yderste konsekvens kan koste patienter livet.

(Kolind, 2017-07-14)

#7170

Electrosmog- overfølsomhed, EHS - er ikke en psykiatrisk lidelse! Myndighederne bør tilse tilgængeligheden for alle mennesker, og forbyde stråling i det offentlige rum - ligesom rygning.
Og indtil det er sket, anerkende diagnosen EHS.

(Lundby, 2017-07-17)

#7173

FORDIJeg vil have RET TIL FRI AT VÆLGE
DEN NATURLIGE MEDICIM ! DER ER BEDST FOR MIG !

(Rødovre, 2017-07-18)

#7176

Jeg har fibromyalgi / ME

(København NV, 2017-07-27)

#7177

Sundhedsstyrelsen har sovet i timen. Vågn op, fyr den uduelige direktør og lad os få normale tilstande. Sygdommen findes, den er virkelig.

(København, 2017-07-28)

#7178

Fordi jeg ønsker at blive korrekt behandlet for mit lave stofskifte

(Frederiksberg , 2017-07-30)

#7182

Alle har krav på en ordentlig udredning og diagnose!

(Skanderborg, 2017-08-01)

#7187

Det er trist lidelserne ikke bliver taget alvorligt

(Esbjerg V, 2017-08-02)

#7191

Vi er en del mig selv indbefattet der lider alvorligt under eltroxin skandalens eftervirkninger og manglende optimal behandling det er langsom mord fra det offentliges side, men når endokrinologerne selv har aktier i eltroxin og sundheds styrrelses indtægter for 2/3 dels vedkommende stammer fra medicinal industrien får vi patienter aldrig det normale grisse medicin som virker ordentligt trods vi beder om det med underskrift på eget ansvar.
omlægningen så vi ikke kan få taget frit t3 blodprøver fortæller hvor sammenspist det er da psykiaterne ingen gavn på jorden har, og var ved at ryge ud af samfundet her for kort tid siden..
MVH Lis

(Glostrup, 2017-08-10)

#7199

Jeg har en autoimmun sygdom som de ikke kan dianostisere. Har alle symptomerne på morbus crohn men kan ikke få diagnosen da det ikke kan ses på undersøgelserne. Derfor har jeg fået diagnosen funktionel lidelse i stedet for og endog henvist til lyason klinikken men har dog ikke startet der da jeg ikke er psykisk syg men har en somatisk sygdom.

(København Ø, 2017-08-11)