Erklæring fra lærere og pædagoger vedrørende Covid19-tests i skoler og institutioner (alle andre kan også skrive under)
Kommentarer
#2817
Fordi jeg mener det går for vidt at teste symptomfrie børn og unge som ikke har været i nær kontakt med en smittet.Tina Schou Grønvang (Barrit, 2021-02-24)
#2818
Jeg er imod tvang-Og særligt imod tvang af børn
Pia Baltzer (7400, 2021-02-24)
#2820
Jeg skriver under fordi... jeg er ganske og aldeles enig i den fremførte bekymring for vores børn i dette land.Jeg er gammel sygeplejerske og sundhedsplejerske, og har arbejdet med børn i alle aldre og deres familier det meste af mit arbejdsliv - har dog pr december 2019 fraskrevet mig mine autorisationer i det system, der har uddannet mig og givet mig løn i så mange år (og tak for det), men som ikke forstod mit virke nu om dage: Kranio-sakral terapi, bindevævsmassage, undervisning i sammenhængskraften og i Qigong, samt - ikke mindst - healing.
Tak til jer stærke mennesker, der råber op for vore børn <3 , og dermed for vores allesammens fremtid på denne smukke klode.
Kærlige hilsner til jer fra
Kirsten
www.kirstenlohmann.dk
Kirsten Lohmann Andersen (Glamsbjerg, 2021-02-24)
#2821
Børn og unge rammes ikke af c19, og hvis du gør, er det meget mildt og uden risiko for at dø. De er børn og unge, det betyder, at deres hjerner er under udvikling, så det vi udsætter dem for i forbindelse med restriktioner, er med til at bygge det følelses- og mentale fundament op, som de skal leve resten af deres liv på. Kontinuerlige test og frygtskabende retorik og adfærd er både fysiske og psykiske overgreb på de børn, og i langt de fleste tilfælde overgreb, som er billiget af deres forældre. Foretaget i det omfang, både hyppighed og på alle børn og unge, er en katastrofe, ikke kun for det enkelte barn, men også for hele den generation.Anne Damborg (Jyllinge, 2021-02-24)
#2823
Fordi det er det rette at gørePatrick Gradholt (Brøndby Øster, 2021-02-24)
#2824
Jeg er magtesløs / vred over for en sindsyg og facistisk regering.Lene Jensen (Kolding, 2021-02-24)
#2825
Fordi det er i strid med straffelovens paragraf 150, samt at jeg går ikke ind for tvang men den personlige frihed!Winnie Petersen (6200, 2021-02-24)
#2829
Det er skammeligt at bruge børn som gidsler ved at sætte det som en betingelse for at kunne åbne op - at skulle teste RASKE NORMALE børn og bruge børn i en skræmmekampagne.Vi har endnu ikke hørt officielt fået nogle tal på farligheden af B117 og vores TV medier er som sædvanlig helt tavse og stiller ingen kvalificerede spørgmål - men hopper med på KOLDING panik bølgen.. Dette corana forsigtighedsprincip er helt helt ude af proportioner!
Rie Pedersen (Langeskov, 2021-02-24)
#2830
Jeg er selv ung, og jeg mener ikke at en masse test er vejen frem. Specielt ikke når undersøgelse viser hvad det kan medføreSolvei Kilian (Silkeborg, 2021-02-24)
#2831
Masse testning af børn skal stoppe. Det er overgreb.Karina Stenberg (Søby, 2021-02-24)
#2835
Totalt overgreb på børneneBirte Dahl (Klampenborg, 2021-02-24)
#2836
Fordi tvang er overgreb og ikke et demokratisk samfund med frie borgere værdigt. Fordi målet ikke altid helliger midlet. Fordi raske børn og unge ikke skal sygeliggøres og fordi vi som skatteydere ikke skal nægtes adgang til nogle af de helt basale samfundsinstitutioner og velfærdsgoder, som vores penge er med til at finansiere, såsom uddannelsesstederne, blot fordi vi nægter at underlægge os en despotisk regerings testregime.Dita Amaris Charvell (Faaborg, 2021-02-24)
#2837
Jeg skriver under, fordi det er en forbrydelse overfor børnene og dermed også overfor menneskeheden. Desuden er jeg overbevist om, at testningen kun har til formål at indpode nano-partikler samt RNA i hjernen.Otto Davidsen (Søborg, 2021-02-24)
#2845
Fordi det i mine øjne ligner/ er overgreb.Helle Reichenbach (Gilleleje, 2021-02-24)
#2846
Jeg er forælder til 2 børn der rammes af dette og det er et frastødende krav for at kunne komme tilbage i skole.Malene Haaber Gylling (KØBENHAVN Ø, 2021-02-24)
#2849
jeg er enigEwelina Tukindorf (Varde, 2021-02-24)
#2851
Det skal mit barn ikke udsættes for...!!Carina Jensen (Holbæk, 2021-02-24)
#2867
Jeg e selv ved at uddanne mig til pædagog og blev mor for 6 måneder siden. Jeg ønsker ikke selv elle min søn skal være en del af det vanvid!Sara Carter (København, 2021-02-24)
#2869
jeg syntes det er utrolig kristisk at teste børn og unge to gange om ugenBirthe Søndergaard (Ferritslev Fyn, 2021-02-24)
#2871
Jeg er enig i ovenståendeJohn Vinkel (Arnborg, 2021-02-24)
#2872
Jeg har ikke ord for det der er gang iSøren Thomse (Ringsted, 2021-02-24)
#2873
Det er ikke I orden at tvangsteste børn på den mådeLotte Schultz (Hedehusene, 2021-02-24)
#2878
Enig i tekstenLisbeth Ralsted (Sorø, 2021-02-24)
#2885
Fordi jeg er helt enig med personalet, det er fuldstændig vanvittigt det der foregårSussie Wandel (Ballerup, 2021-02-24)
#2890
Børn skal opleve, at de bliver set, som det enkelte barn i en større fællesskab.Kirsten Marie Sand (Nr. Åby, 2021-02-24)
#2892
Jeg er fuldstændig enig med Martin ReiterMelissa Gerrard (Ringsted, 2021-02-24)
#2895
Jeg har 5 børnog mine børn skal ikke tvinge til at tag testen
Yvette sambleben Erlangsen (Brøndby, 2021-02-24)
#2896
Jeg skriver under fordi jeg ikke er interesseret i at leve i Kina 2.0.Daniel Fondo (Gentofte, 2021-02-24)
#2899
Regeringen er fuldstændig psykopatisk, fascistisk og magtsyg!Marco Scheurer Dresen (Kastrup, 2021-02-24)
#2906
Der ikke findes demokrati i DanmarkMarkus Boeck (Bogense, 2021-02-24)
#2907
Hensyn til børnenes ve og vel, da de jo ikke lyder under Covid19. Herudover cost benefit i forhold til test og resultater heraf.Jesper Holst (Gistrup, 2021-02-24)
#2909
Isolere folk med dårligt immunforsvar og virkeligt dårligt helbred (især hvis de er oppe i årene) indtil de har fået vaccinen. Og lad resten af samfundet, som er sundt og rask, køre sin daglige gang. Hvis man får COVID-19 symptomer isolere man sig for det omgivende samfund. Simpelt. Jeg skulle havde været politikerMorten Glad Sørensen (Them, 2021-02-24)
#2910
Covid-19 er ikke farligt for størstedelen af befolkningen, og børn bør ikke testes!Kenny Bagge (Humlebæk, 2021-02-24)
#2912
Enig!Joachim Bak (Allerød, 2021-02-24)
#2924
Det er sygt at skræmme raske børn på denne måde.Erik Jørgensen (Grindsted, 2021-02-24)
#2927
Corona cirkusset er ude af kursCianet Briem (Dragør, 2021-02-24)
#2928
Covid 19 er løgnPeter Röder (Lyngby, 2021-02-24)
#2936
det er helt grotesk at skulle udsætte folk for det her. enten er der lukket ned, eller også lever som det er når det er åbent....maja siciliano (kbh s, 2021-02-24)
#2937
Jeg er fuldstændig enig i at det er over stregen det regeringen har gang i pt.Kika Nielsen (Roskilde, 2021-02-24)
#2941
Jeg skriver under da det er lovstridigtThomas Jørgensen (8300 odder, 2021-02-24)
#2942
Man skal ikke teste raske mennesker for at kunne leve sit liv , med En test der aldrig er lavet til det formål, siger opfinderen SELV. Det handler kun om kontrol og magt over befolkningen.Tina Brask (Århus, 2021-02-24)
#2954
Jeg værger mod det dybt facistiske medicinal diktatur vi er på vej ind I !!!Rene Nartholdi (Nordborg, 2021-02-24)
#2958
Det vil være et kæmpe overgreb at tvangsteste børnene og dette skulle gøres af personer som de skal have stor tillid til og disse har ingen sundhedsfaglig uddannelse. Dette indgreb helbredder ingen, tværtimodAuli Romanow (Jyderup, 2021-02-24)
#2962
Jeg underskriver fordi det hele løber fuldstændig løbsk - test engang imellem er på sin plads men ikke 2 x ugentligt... lad os nu vise samfundssindMarianne Andersen (Randers NV, 2021-02-24)
#2964
Børn smitter ikkeAage Hansen (HilleeødMa, 2021-02-24)
#2965
Næsetest er et overgreb og bør aldrig foretages på børn.Ulrik Vedel (Præstø, 2021-02-24)
#2968
Fordi jeg er et publiceret Suverænt levende menneske og ikke et firmaKim Jespersen (bryrup, 2021-02-24)
#2969
De ørn jeg har mellem hænderne har allerede oplevet rigeligt med overgreb. De bliver bange når de ser en fremmed, men går i panik når en fremmed pludselig står på min grund med en maske.At masseteste BÆRN er direkte overgreb! - Hvem eller hvad er det der vil mishandle vores børn?
Kun pædofile og psykopater kan finde gode forklaringer på at mishandle børn! - og dette er mishandling og overgreb!
For hvis skyld ?
Lotte Fundal (Næstved, 2021-02-24)
#2971
Jeg skriver under fordi jeg som pædagog synes det er meget upædagogisk at udsætte børn, for ufrivillige test det er både krænkende og kan virke traumatisk.Annette Thestrup (Varde, 2021-02-24)
#2977
Det er fuldstændigt latterligt at bruge så mange penge på at teste alle de raske mennesker.. og det gør intet godt for børnene at skulle gennem det flere gange om ugen. Det skræmmer dem..Camilla Bruhn (Næstved, 2021-02-24)
#2980
Jeg skriver under fordi jeg er enig.Lova Vestergaard (Årre, 2021-02-24)
#2983
Jeg skriver under, fordi jeg er fuldstændig enig i erklæringen.Thomas Antoniou (Farum, 2021-02-24)
#2985
Jeg er fagligt vidende på området og enig i teksten.Birgitte Bergenholtz (Vig, 2021-02-24)
#2992
Fordi jeg går ind for demokrati og retten til at sige nej.Jeg går ikke ind for tvang og tvangstestning. Jeg for heller ikke røgtenfotograferet mit ben to gange om ugen for at se om mit ben er brækket.
Kammilla Petersen (Vanløse, 2021-02-24)
#2993
I modtager min underskrift - bl.a. fordi jeg igennem det sidste års tid har set så rigeligt med forskningsbaseret evidens, der beviser at denne virus på ingen måde er NÆR så stor en trussel som regeringen (og desværre de fleste medier) har fået den til at lyde til at være. Statistikker peger faktisk på at dødeligheden svarer til en slem influenza og IKKE mere! Ej heller når det kommer til komplikationer og senfølger - faktisk har flere unge oplevet langvarigt efterslæb af visse øvrige vira end C-19!.. i 2018 døde der ifølge SSI flere af daværende influenza end af C-19 i 2020! ca. 800 mere! Forskere og virologer, der ikke har været i ledtog med vores eller andre regeringer er blevet tiet ihjel under deres forsøg på at gøre modstand! Dette er elefanten i rummet og det er dybt bekymrende, da det udtrykker en agenda der går længere end den almene befolknings sundhed. Udover manglende evidens for smittespredning blandt børn, mangler der også evidens for (positiv) effekt af mundbind, effekt af lockdowns såvel som PCR-testens effektivitet.. der er til gengæld megen evidens der peger på det modsatte! Regningerne - både de økonomiske, erhvervsmæssige, sociale og almen sundhedsmæssige bliver tilsammen LANGT større end vi havde fået ved ikke at have lukket ned på denne måde.Udover den ulovlige udførelse af lockdown er dette den største forbrydelse imod menneskeheden nogen dansk regering har foretaget. For mange danskere har været hjernevaskede, autoritetstro og naive..og se hvor det har bragt os! Nu er det nok og jeres afstemning er et godt skridt på vejen dertil! Tak skal i have og fortsæt endelig!
Mark Handberg (Holstebro, 2021-02-24)
#2994
Som pædagog i socialpsykiatrien, har jeg nu i et år været vidne til, at den psykisk udsatte målgruppe er blevet DÅRLIGERE OG DÅRLIGERE! Og nu skal det så til at gå ud over vores børn og unge.. BØRN skal ikke inddrages i regeringens massepsykose, omkring en liste-B virus! Er vi som samfund slet ikke bekymret eller interesseret i, hvordan dette massehysteri vil påvirke vores fremtid, som er de unge og børnene?! Børn og unge LIDER, og har gjort det længe! Nu kan de så endelig se frem til at komme tilbage til deres sociale fælleskaber, men mon ikke angsten for konsekvenserne af en positiv næsetest hurtigt skal dræbe den glæde igen! Next stop, Apartheid..Maria Schnack (Vanløse, 2021-02-24)
#2997
Fordi jeg er fuldstændig enig i alt der står ovenover. Jeg er selv pædagog og har en vuggestue barn. Han skal ikke have en pind i næsen eller munden to gange om ugen. Plus de skal mine store børn heller ikke som jeg har henne i skolen udsættes for.Sascha Nicholsen (Kastrup, 2021-02-24)
#3000
Vi ønsker ikke tvang i vores frie land aldrig må ske aldrig vil det skeAnders Dam (Valby, 2021-02-24)