STOP HPV VACCINEN

Quoted post

Gæst

#45 Re:

2015-07-09 17:35

#1: -  

Giver jeg dig fuldstændig ret i. Jeg har også en datter, som fik første stik d. 3/3-09. 2. stik d. 5/5 og 3. stik d. 14/9-09 og har været syg siden med ca. 26 symptomer op og ned i "graderne". Det er ikke til, at holde ud at se på... Frustration og magtesløshed... :'( :'(

Har 3 piger, som har fået vaccinen... :-(               Hvis jeg havde vist, hvad jeg ved i dag, så havde de ALDRIG fået den vaccine. Jeg vil MEGET GERNE TRÆKKE DEN TILBAGE! !!! :-( 

Jeg Håber virkelig, at det her hjælper og de finder noget, som kan hjælpe de stakkels piger. Så de kan få en nogenlunde acceptabelt liv igen. :-) 

Svar

Pro vaccine
Gæst

#86 Re: Re:

2019-02-27 22:44:40

#45: - Re:  

Det er ikke bevist at det er HPV-vaccinen der har gjord din datter syg. HPV vaccinen stoppe ca. 90% af alle tilfældige livmoderhalskræft. Undersøgelser viser at dem der ikke er blevet HPV vaccineret har 40% større chance for at få livmoderhalskræft. HVIS din datter er blevet syg af vaccinen, så er det stadig ikke bedre end hende der dør af livmoderhalskræft, som du havde ansvaret for at beskytte hende for?

Og det er ikke kun HPV vaccinen der kan havde bivirkninger. Ved hver vaccine er der en chance for at dit barn kan få et dødeligt allergisk chok kendt som anafylaktisk chok.

Kend dine fordele og ulemper. Og her fordelende det værd