Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs

Quoted post

Signe K

#11902 Efterlyser et folketingsvalg

2014-01-30 11:10

Efter afgørelsen i dag i folketinget om at ikke udsætte salget af Dong, viser det en regering som ikke har folkets opbakning samt er sat i mistillid af befolkningen. Især efter at SF har trukket sig som regerings parti, har vi nu en anden regerings konstellation som folket ikke har valgt. Den nuværende regering har ført en blå politik og har hentet flertal fra blå blok hvilket indebær et mistillidsvotum til de regerende som blev valgt til at føre rød politik. Jeg mener at det er på tide at vi rejser os som befolkning og afkræver et nyt folketings valg nu, med folk ved magten som før en ansvarlig politik over for borgerne og Danmark. Det er ikke set endnu, vi står med store regninger for DSB, SAS og alle reformer som de svageste i samfundet skal betale. Hvornår et nok, nok for befolkningen? Hvor længe skal vi leve med et diktatorisk styret parlament? Vi skal kræve at vores rettigheder overholdes og at fattigdommen ikke overtager Danmark mere end den har gjort. Det vigtigste er dog, at hver statsborger som skal stemme til et folketingsvalg, overvejer nøje hvor stemmen skal lægges, det nytter ikke med gamle normer at man stemmer som man altid har gjort, det viste sig tydeligt i 11 år under blå bloks styring og nu igen ved det sidst valg, borgerne ville have forandringer men fik igen en blå blok politik. Derfor er min opfordring, stem på det parti som holder ord og gennemfør sin politik, giv dem stemmerne og giv dem flertal, så kan det være at vi kan se et Danmark som bevæger sig langsomt ind i vores tid og ikke styr landet under grumme middelalder metoder. Tak for ordet og jeg beder om at vi rejser os og kræver vores rettigheder.

Svar

Gæst

#11912 Re: Efterlyser et folketingsvalg

2014-01-30 11:28:39