Silkeborgvej

Quoted post

Camilla Andersen

2013-11-03 14:20

PS. Mine indlæg skal absolut ikke læses som en kritik af det arbejde der ligger i at gøre trafiksikkerheden bedre i Åbyhøj, det er blot meget vigtigt at det kommer med hvilke problemer der ligger med de veje som i dag ikke har chikaner og bump, og hvilket arbejde der ligger i fortiden med netop at få løst disse problemer uden held.

Svar

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2013-11-03 14:24:12

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2013-11-03 14:26:05

Waldstrom

#14 Re:

2013-11-03 14:41:02

Hej ser det ikke som kritik:-) vi indkaldte jo netop til møde i forbindelse med opstart, så alle kunne give deres mening/problematikker til kende, og har fuld forståelse for situationen på Ewaldsvej. Helhedsplanen skal jo netop søge at sikre at også denne problematik i oplever væsentlig mindskes, hvilket også fremgår af artikel. Bliver nødt til at slå fast at ønske om flytning af lyskryds ikke bunder i egen bopæl,, men udspringer af de trafikmæssige forhold på Silkeborgvej, som jo er objektiv konstaterbare, bla, derved at alle busser har stoppested der, at flere krydser vejen der, grundet tankstationers placering, samt det hensyn der er at tage til de ældre i Åbyhøj der efter busrutens omlægning nu er afskåret fra at komme fra Åby, til Åbyhøj, samt til lokalcenter. Så lader den udtalelse farer. Som sagt bunder ønsket i ud fra en helhedsbetragtning at imødegå dette, med opsætning af chikaner eller anden relevant løsning. Er jo blevet klogere efter opstart, og har mødt mange der har kæmpet en lang og drøj kamp for deres vej, men desværre forgæves. Så tænker vi alle har noget at vinde ved at stå sammen om at vi ønsker en generel helhedsplanen for Åbyhøj, således at det der evt sættes op det ene sted ikke flytter problemet til et andet sted - men istedet fungere sammen, således vi alle mærker en effekt. Og ja der er et stort arbejde, men også for mig et meget vigtigt arbejde, idet jeg i mit tidligere erhverv, desværre har oplevet for mange gange, at nogle har mistet livet, hvor dette kunne være undgået med få midler.