Ekstremt groft misbrug af 14 årigt barn

Gæst

/ #1274 Ikke det værd...

2016-10-17 07:19

Det danske retssystem er en joke. Denne underskriftindsamling giver mig endelig en mulighed for at gøre noget ved det. For sandheden er at en 9 årig pige kan blive sat til at give en 40-årig mand et handjob og når den lille pige går til sin mor og moren går til politiet og den lille pige går til afhøring og mor går i retten for den lille pige, for den lille pige er for lille til at være en del af retssagen, men gammel nok til at blive blufærdighedskrænket? Det var det manden blev dømt for: Blufærdighedskrænkelse. INTET 9-årigt barn er BLUFÆRDIG!? Det var ikke hendes blufærdighed der blev krænket den dag den lille pige gav sit første handjob - det var hendes psyke, hendes uskyld, hendes tanker, hendes nutid, hendes fremtid, hendes fu*king liv.. men i Danmark er det at få et handjob af en 9 årig kun blufærdighedskrænkelse og det får man maks 3 måneder for. Så det fik han. og jeg ville ønske at jeg aldrig havde fortalt det til min mor, for han er ude i dag og det var desværre bare ikke det værd.