Frigiv cannabis. Lad os nå over 50.000 underskrifter.

Gæst

/ #484

2016-05-29 13:09

Cannabis fjernet øjeblikkeligt de bivirkninger af den HIV-medicin jeg tog. Dertil fik jeg taget en uddannelse takket være cannabis som gav mig det overskud i hverdagen. Derudover steg mit CD4 tal (immunforsvaret) med omtrent 80% på få måneder takket være cannabis, hvilket lægerne ikke kunne forstå da mit CD4 tal ellers havde stabiliseret sig. Har været HIV smittet over 10år. Hvis cannabis (rigtig cannabis, ikke syntetisk fremstillet) ikke bliver legaliseret for alle borgere, så har jeg taget den beslutning at jeg trækker teltpløkkerne op og flytter til et andet sted på kloden hvor man værdsætter mine kompetencer. På længere sigt kommer jeg til at koste samfundet op mod 1,2 millioner kroner årligt for at holde mig i live per år (medicin, lægekoncultationer, andre behandlinger forårsaget af hiv-medicinens skadelige bivirkninger). Dette beløb kan drastisk reduceres ved lovliggørelse af cannabis. Der findes hiv-patienter i USA som lever bedre på cannabis end hiv-medicin og stadigvæk har umåleligt vira-tal pga cannabis. Der findes patienter som var kommet i AIDS stadiet som kom tilbage i HIV stadiet med umålige vira tal i mere end 15år kun på cannabis.

Der dør omtrent lidt flere end 3 gange så mange på lovlig stoffer og receptpligtig medicin, end ALLE ulovlige stoffer tilsammen i USA (inklusiv Heroin etc etc.)

Her i DK halter vi enormt bagud. Inkompetente uvidne læger og politikere florere uhæmmet i lille bitte DK, dertil de korrupte. Har taget med omvendt psykologi et par overlæger i ikke at tale sandt når de skulle svare på et spørgsmål jeg stillet dem på hospitalet - ingen tvivl at få/nogle af dem har økonomiske interesser i hvad de udskriver.