Luk Grimhøjmoskeen

Gæst

/ #178

2016-03-11 09:14

1. Luk alle moskeer.
2. Stop for alle støttekroner , de ryger i de forkerte ''lommer''.
3. Dem der ikke vil den danske lovgivning og tro, ( nul vold og fler-koneri ) Må finde den nærmeste grænse ud af DANMARK..
4. I Imamer siger på TV2 at i i danmark skal have det godt - Ja det har i så sandelig. I har løjet bedraget og misbrugt vores land, vores tillid . 2 millioner til jeres børnehaver og 9 millioner til jeres moskeer om året. Det er bare sådan ca. Det er ikke nok nu skal vi gudhjælpemig, også til at have nogle flere krisecentre, sagsbehandlere, opfølgere, psykologer, politiarbejde m.m. For at have plads og rette op på, alle de børn og unge. Som i har knækket, som et bøjet rør. Og i skal have/kræver uddannelser som ''præster'' Det er de danske skatteborgere der skal betale/finansere det hele.
ET STORT NEJ!!!!!!!
Det eneste imamer har brug for, det er en aktivering med dertilhørende danskundervisning evt med hjælp fra en tolk. Som vi andre i dagens Danmark.
Og så kunne det klæde dem, som en ''ægte'' dansker at samle ind/støtte, når der er indsamlinger til U-Lande og andet i vores samfund.

Hilsen en der selv har samlet ind de sidste 15 år. Jeg ved hvad jeg taler om og hvilke døre jeg kommer til.

Og kan vi så måske, få brugt nogle af alle de penge, på de rette steder. Ældreplejen, institutioner, m.m.