Undskyldning til godhavnsdrengene

Gæst

/ #222

2015-09-25 14:41

Efter at have læst i Weekendavisen om den ny bogudgivelse om drengene, gik jeg ind og søgte på Godhavnsdrengene på nettet, for at se om der var noget, jeg aktivt kunne gøre for at hjælpe ofrene for denne grusomhed. Jeg har selv to drenge og jeg kom til at græde og fik kvalme, da jeg læste artiklen. Jeg troede en sådan ondskab kun hørte til i den fiktive verden. Men nej i Danmark lige inden jeg blev født. Kære drenge. I er verdens sejeste drenge. I har udstået den værste smerte jeg overhovedet kunne forestille mig findes i denne verden. Håber livet har nået at smile til jer efter I kom ud. Om ikke staten giver jer en undskylning( det fatter jeg ikke hvorfor de ikke vil. Øv.. Pinligt for Danmark), så skal I vide at jeres fortælling rammer lige i hjertet hos de fleste af os og varme tanker sendes til jer. Det er vigtigt I er stået frem, så sådanne uhyrligheder viser at der findes en anden side af vores Danmark. Trist. Jeg håber de retmæssige har fået deres straf om ikke på jorden så i helvede.