RED Leslie og Chantell

Gæst

/ #59

2015-04-18 23:40

Jeg mener ikke at magt skal misbruges! Det danske system har i den grad gået over stregen og trådt på nogen som i forvejen lægger ned. Børnene har ikke et behov for at leve i misrøgt/ angst og en følelse af at det er deres skyld- de har behov for faste og trygge rammer. De har ikke behov for at være kastebold i systemet og lægge som endnu er stykke papir i bunken. Vi har alle ret til et trygt- godt og retfærdigt liv - vi har alle ret til at blive behandlet med respekt og værdighed- og til at blive hørt og set- hvilket ikke ser ud til at være tilfældet i denne sag. Hvor længe skal de leve i denne uvished og hvor meget mere smerte skal de igennem før de tages alvorligt! Jeg er så dybt rystet og flov over det danske system at det gør helt ondt inden i. Jeg har en eneste bøn - hjælp de her børn, inden det blir for sent. Når det først er for sent, tabes de på gulvet! Er det det som er meningen? Eller skal vi løfte os i flok og alle være del til at de kan få muligheden for det gode liv- og påvirkes i en positiv og sund retning. Sabrina