Ud af folketinget med Mette Frederiksen

Gæst

/ #51

2013-12-22 16:33

Jeg synes heller ikke at Mette Frederiksen er kompetent som beskæftigelsesminister. Men når vi kigger tilbage, så har alle politikere i opposition en hel masse godt som de vil gøre for de svage og syge. Men så snart de kommer ind og får ministerposten, så mener de pludselig ikke længere det, som de gjorde før. Vi må bare erkende, at der sidder nogle fastgroede embedsmænd og styrer de her ministerier. Og jeg er da næsten overbevist om, at Mette Frederiksen også er blevet banket på plads af hendes embedsmænd. Hvad skal vi egentlig med ministrene? For det er embedsmændene bag, som styrer slagets gang. Men jeg ønsker også hendes afgang. Jeg ønsker faktisk hele regeringens afgang. Mette Frederiksen har blokeret mig på hendes profil, fordi hun ikke tåler den kritik jeg skrev derinde. Jeg skrev blandt andet, at regeringen kan sammenlignes med Hitler. De forfølger godt nok ikke jøderne, men de syge og svage i vores samfund. De slår dem godt nok ikke ihjel, men de lader dem istedet lide. Håber ikke det er for hård en tone. Men så må i slette den.