Silkeborgvej

Wallström

/ #70 Re. Kim

2013-11-06 23:25

Hej Kim det er helt korrekt, og var også glad for dette møde, idet jeres store arbejde i forbindelse med dette, jo netop konkretiserer de forskellige problematiker, som er i hele åbyhøj, hvorfor jeg også tidligere har fremhævet dette vejgruppens projekt.. Men som du selv siger, så meldte du klart fra til at støtte dette, da flytning af lyskryds blev nævnt - jeg har fuld forståelse for de bekymringer der er fremsat, og forventer ikke at folk er enige i den ene løsning eller anden løsning, men som jeg også forklarede dig, så har projektet som fokus, at få lavet en helhedsplan, som skal sikre en sammenhængende trafiksikkerhed hvor hensynet til helheden er i fokus, således at man istedet for blot at fokuserer på kigge en enkelt vej, og enten ender ud med at problemet blot flyttes en vej, eller at der absolut intet sker, får sat noget igang, og må indrømme at det undrede mig da jeg gik derfra, at du - især med din indgående viden om de øvrige vejes problematikker, hvor en del har samme problematik som Ewaldsvej - var så afvisende over for at bakke op om projektet, da det jo netop var en helhedsplan i lavede, men det har jeg nu fået svaret på. Men vi kan vel så blive enige om at være uenige om, hvad formålet med udarbejdelse af en helhedsplan er, og hvorledes dette mål opfyldes. Så tak for indlæg, for på intet tidspunkt meningen at underkende vejgruppens arbejde, som jeg jo kun kan beklage kommunen ikke imødekom.