Nejtaktilasylcenteriskørping

Gæst

/ #39

2013-10-09 21:20

Kære Søren Konnerup!

Jeg læser d. 8. Oktober 2013 i Rold Skov Bladet dit indlæg i avisen.
Jeg kan med stor forbavselse se, at Du enten fuldt bevidst prøver på, at komme med ukorrekte oplysninger i dit indlæg i Rold Skov Bladet eller også håber jeg, at Du bare ikke ved bedre.

Du skriver, at kun 15 af 1000 asylansøgere er sigtet for kriminalitet. Hvorfor prøver Du bevidst på, at misinformere og ikke vejlede borgerne i Skørping når Du skriver denne usandhed Hr. Konnerup?

Justitsminister Morten Bødskov skrev i 2012 til folketinget, at mere end hver 6 asylansøgere som opholdt sig i Danmark var sigtet for kriminalitet.

Såfremt at Du undersøger hvad der er fakta, så vil Du blive nød til, at erkende, at statistikken vedrørende emnet fortæller, at de danske fængsler er overrepræsenteret med udenlandske fanger.

Jeg finder derfor dine udtalelser som dybt bekymrende og misvisende i forhold til hele debatten omkring asylcenter i Skørping eller ej.

Jeg håber, at Du ikke har læst ordentligt på din lektie desanliggende ellers burde Du skamme Dig når Du kommer med den slags udtalelser, som ikke er i overensstemmelse med sandheden.

Du burde vide bedre som lokalpolitikere hvordan man bør opføre sig og afstå fra, at fremkomme med den slags oplysninger som er usande.

Mvh

JL