STOP EU's angreb på den danske velfærdsmodel

Gæst

/ #136

2013-07-10 21:15

Jamen vi er danmark og vi er et lille land ,og vi har ind til nu passet på danmark ,men det lader til at det kan vi ikke mere ,så hvis jeg også skal betale til andre lande ufrivillig ,så vil jeg gerne til det selvforsynende Danmark hvor ovenikøbet selv produkserede biler og meget andet ,ked af at fortælle vi har engang været uafhængig ,men da jeg var 17 år var der en flok idioter der gik til valg til med billig vin og smøger og siden er det kun gået ned af bakke .N u er vi ansat af en flok udenlandske investorer ,tillykke danmark vi er en fabrik med skatteskjul og en masse igler ,så når vi er suget ud på grund af flinkhed tillykke jer på 40 år der er intet tilbage til på trods at i har betalt høj skat fordi vi har plads til alt ,også er det bare ærgerligt for jer og jeres børnebørn ,at i har en trækprocent på 80 fordi vi skal have plads til alt :-) jeg overvejer at flytte til et land der er lidt mere fornuftig og så kan man betale en forsikring istedet ,men okay det er jo ikke nu jeres fremtid ikke min jeg er død inden :-) gudskelov tillykke danmark med nedturen ,det ligesom et dårligt ægteskab personen rev mig ned i ruineringen øv øv måske skulle man blive skilt ;-)