Åbent brev til FC København

Niels Frederiksen
Underskriftindsamleren

/ #36 Re:

2013-04-06 20:15

#34: -

Hvor svært er det - selv for en håbløs sinke som dig - at forstå at jeg allerede har henvist til et debatforum (http://sidelinien.dk/forums/showthread.php?41131-%C5bent-brev-og-underskriftindsamling-til-FC-K%F8benhavn-ang%E5ende-den-seneste-tids-udmeldinger-fra-ledelsen-om-Br%F8ndbys-krise), hvor jeg beredvilligt gerne vil diskutere både brevet, formuleringerne og hele formålet med underskriftsindsamlingen? De 15 indlæg jeg har slettet har hovedsageligt været skåret over kammen "øh, bøf bør være i ligaen, tak? fuckerbøsse!" og så enkelte der helt sort antog at der var et politisk budskab i formuleringen "socialrealistisk totalteater". Og at de skulle være udtryk for at jeg går helt i skoven blegner altså lidt ved at der er 571 personer der indtil videre har skrevet under på at ledelsen i FCK bør klappe kaje. Som er det eneste formål med underskriftsindsamlingen. For om BIF går fallit eller ej, så er det ikke noget hverken 1000 underskrifter, flæbende FCK-direktører eller vrede kommentarer kan gøre en dyt ved.

Så vi må jo bare alle krydse fingre for at de går fallit med et brag :-)