Folkepensionisterne svigtes af Folketinget. Støt Underskriftsindsamlingen!

Folkepensionisterne svigtes af Folketinget. Støt Underskriftsindsamlingen! / Beskeder / Vælgererklæring nu også via hjemmeside / Kommentarer

Gæst

2019-01-01 13:46

Hej.
Kan godt se og mærke behovet.
Men forstår ikke den udemokratiske , tilgang adgang, andet end et andet politisk,,, jae rent ud sagt tyveri af et antal demokratiske stemmer.
Som hvis det skete i repekt for vort demokrati ved at samle vi pen til at være politisk deltagende og evt aktive.
Da du Jørgen Mikkelsen har været fremme i nordjylland før , uden succes.

Mvh
Erik

Gæst

2019-01-01 21:30

Ja vi bliver alle gamle.Og vi har tjent os selv og samfundet. Hvorfor bliver der ikke sat penge til side der er bundet til når vi bliver gamle?. De bliver nu bare brugt efter hvilke vej vinden blæser ( læs hvilke regering der nu spenderer penge, igen, på dem der har.

Gæst

2019-01-02 06:09

Måske det ville være en god ide med et link til hjemmesiden!

Gæst

2019-01-02 13:13

Har skrevet til NemLog-in og forespurgt om hvordan jeg kan logge ind uden NemIde, hvilket jeg ikke har og ikke ønsker. Så venter på svar herfra for kunne give min støtte.
Knud Johansen

Gæst

2019-01-05 13:10

Hvorfor kalder I ikke jeres parti "BORGERNES PARTI" ? Alene det at I kalder jer BORGERNES FOLKEPARTI, minder for meget om DANSK FOLKEPARTI. Det isner ned ad ryggen på mig, og jeg stemmer ikke på et parti der hedder noget med FOLKEPARTI. Det er en OMMER.