Bookingsystem og retningslinjer til orangeri/orangerier tilhørende DEAS ved "Bøgen" - Hedehusene

Kære DEAS

Vi, de underskrevne beboere i boligområdet Bøgen, ønsker hermed at anmode om etableringen af et bookingsystem til brug af orangerierne i vores område. Formålet med dette system er at sikre en retfærdig og organiseret brug af faciliteterne, således at alle beboere får mulighed for at nyde dem på lige vilkår.

Baggrund

Vores orangerier er en fantastisk tilføjelse til vores boligområde, og de tilbyder en dejlig plads til sociale sammenkomster, afslapning og andre aktiviteter. Desværre har der været flere tilfælde af dobbeltbookinger og misforståelser omkring brugen af disse faciliteter. Et struktureret bookingsystem vil løse disse problemer og forbedre beboernes oplevelse.

Forslag

Vi foreslår, at boligselskabet implementerer et elektronisk bookingsystem, som kan tilgås via en hjemmeside eller en mobilapp. Systemet skal give beboerne mulighed for at reservere orangerierne i bestemte tidsrum, samt give et overblik over tilgængelighed og kommende reservationer.

Behov for Retningslinjer

Det er vigtigt, at der i forbindelse med etableringen af bookingsystemet også udformes klare retningslinjer for brugen af orangerierne. Disse retningslinjer skal sikre, at alle beboere forstår, hvordan systemet fungerer, og hvad der forventes af dem ved brug af faciliteterne.

Fordele ved et bookingsystem:

• Undgå dobbeltbookinger og misforståelser
  • Skabe retfærdig adgang til orangerierne for alle beboere
  • Forbedre den generelle tilfredshed blandt beboerne
  • Effektivisering af administrationen af orangerierne

Vi håber, at boligselskabet vil tage vores anmodning alvorligt og arbejde på at implementere dette forslag snarest muligt. Vi er overbeviste om, at et bookingsystem vil være til stor gavn for alle beboerne i Bøgen.

Vi ser frem til jeres positive tilbagemelding og en forbedret administration af vores fælles faciliteter.

Med venlig hilsen,

Beboerne fra Bøgen - Hedehusene

Jimmi Engelsted Zimmermann (Beboer fra Bøgen - Hedehusene)    Kontakt forfatteren af dette andragende