Din patientsikkerhed - din underskrift

Kommentarer

#8401

Jeg er uenig i antagelsen om at disse sygdomme der er beskrevet skal diagnostiseres som funktion lidelser.

(Hvidivre, 2018-06-17)

#8402

Jeg er enig.

(Lystrup, 2018-06-17)

#8403

Det er helt hen i vejret og stemte så mange uskyldige mennesker som psykisk syge.

(Nykøbing Falster, 2018-06-17)

#8405

Det er noget svineri, at lægestanden i Danmark kan holde folk som gidsler i egne kroppe, uden at der er nogen som helst der kan/vil gøre noget for at hjælpe..

(Pindstrup , 2018-06-17)

#8412

Jeg er mundlam. Det lyder som noget, jeg ville forvente fra lande, hvor menneskesynet er meget anderledes end i Danmark. Hvor mennesker ikke bliver hørt og ikke respekteres.

(Hernknv, 2018-06-17)

#8418

Jeg har piskesmæld, stofskiftesygdom, autoimmun sygdom, fibromyalgi.
Er konstant blevet tilbudt antidepresivt medicin og sat i den “psykiske” box i hele systemet, men har taget kampen op. Selv efter blodprøver, scanninger etc der klart viser ovenstående lidelser holder “de” fast... det må være psykisk..... jeg bliver vanvittig af der system

(Hellerup, 2018-06-17)

#8421

Er selv ramt af piskesmæld. Er fysisk syg - IKKE PSYKISK!!

(Vejen, 2018-06-17)

#8424

En psykiatrisk diagnose (eller et psykiatrisk forsknings-begreb) bør ikke anvendes på fysiske lidelser hos patienter, som er psykisk raske!

(Hirtshals, 2018-06-17)

#8429

jeg oplever alt for stor travlhed på sygehuset - der er ikke tid til omsorg, ikke tid til ordentlig information inden hjemsendelse - en gang i mellem tænker man, at bare alle kunne blive hjulpet lige så godt, som hvis det var dronningen, så kunne man ikke forlange mere, for så vil alt blive gjort, som kunne gøres.

(Herning, 2018-06-17)

#8439

Selv i jobcenter system- uden arbejdsevne..

(Valby, 2018-06-17)

#8441

Hør dog på patienterne i stedet for at smide dem i skraldespanden også kaldet funktionel lidelse!

(Løsning, 2018-06-17)

#8454

Fordi jeg selv og andre, jeg kender kan ryge under den diagnose, og jeg er dybt ueni g i vurdering om, at disse fysiske sygdomme er psykiske.

(Randers, 2018-06-17)

#8460

Har fået fjernet 5/6 af thyroidea for 4 år siden på mistanke om unormale celler i cyster på thyreoidea. Dette da scintografi gav mistanke om “kolde områder” i en cyste. Der var ikke cancer i noget af det fjernede væv. Har efterflg. udviklet lavt stofskifte. Er i medicinsk substitutionsbehandling. Denne medicin har en del bivirkninger. Var helt rask person inden operationen. Havde aldrig været syg.

(9500 Hobro, Danmark, 2018-06-17)

#8461

Hvor bliver det nemt, at være læge i Danmark, alt det de ikke kan finde ud af at gøre noget ved, fejre de ind under "funktionel lidelser". Jeg ved at whiplash kan bevises med de rigtige apparater. Sundhedsvæsenet er langt bag ud i forhold til udlandet. Men derfor skal man da ikke sige til folk, at det er noget de bilder sig ind, fordi sundhedsvæsenet er gammeldags og lægerne herhjemme ikke kan finde ud af det. Det er bare ikke i orden. Stakkels de syge.

(Nørresundby , 2018-06-17)

#8470

Jeg har hypothyoidisme efter jordbehandling

(Ringkøbing, 2018-06-17)

#8477

Det er helt hovedrystende

(Sakskøbing, 2018-06-17)

#8481

De må have slugt søm. Det er da helt galt. De ved ikke hvad de snakker om. Piskesmelt kommer af en ulykke hos mig.
Alt andet er noget fis.

(Brande, 2018-06-17)

#8482

Jeg lider selv af irritabel tarm.

(Ikast , 2018-06-17)

#8483

Har selv fået “diagnosen” Irritabel tyktarm” ..

(Aarhus, 2018-06-17)

#8484

Fordi jeg er kronisk smertepatient og ville uværdig falde ind under den kategori, da jeg også lider af borderline. Den rigtige diagnose til den rigtige lidelse, ikke en rodekasse, hvor man vælger en diagnose næsten i blinde.

(Middelfart , 2018-06-17)

#8486

Fordi jeg ikke mener at man kan sætte symtomerne = psygiatriske tilstande.

(2665 Vallensbæk Strand, 2018-06-17)

#8487

Jeg ikke vil gøres psysisk syg på grund af hms og fibromyalgi

(Højer, 2018-06-17)

#8490

Fordi jeg selv idag lider efter læger gennem 2+ år gjorde mig delvist handicappet og hjerneskadet fordi de valgte at ignorere mine tydelige symptomer der kunne have været stoppet udviklingen af langt tidligere

(Vesløs, 2018-06-17)

#8508

Har selv kroniske smerter,kronisk hovedpine og kronisk tinnitus.

(Ringe, 2018-06-17)

#8512

Jeg er kronisk smerteramt med nervesmerter og det har absolut intet med psyken at gøre! Mine nervesmerter er opstået ved 2 diskusprolaps og det har intet med min psyke at gøre!

(Roslev, 2018-06-17)

#8513

Fordi lægestanden ofte misbruger det til hurtigt og nemt at afslutte en mangefuld eller svær (læs dyr) udredning

(Fredericia, 2018-06-17)

#8514

Funktionelle lidelser intet har med fysiske sygdomme at gøre.....

(Odense, 2018-06-17)

#8518

Nu må det være nok

(Kastrup, 2018-06-17)

#8521

Jeg har selv fribromyalgi og det har absolut intet med mit psykiske jeg at gøre

(Silkeborg, 2018-06-17)

#8531

Jeg støtter det.

(Grindsted, 2018-06-17)

#8540

Jeg skriver under fordi jeg selv lider af kroniske smerter/funktionelle lidelser og det er IKKE psykisk betinget!

(Bjaeverskov , 2018-06-17)

#8548

Det er under alt kritik at behandle syge mennesker sådan som vi gør i dagens Danmark!

(Esbjerg , 2018-06-17)

#8559

Det er simpelthen en falliterklæring, at man overhovedet kan finde på at behandle mennesker med fysiske symptomer sådan.

(Skævinge , 2018-06-17)

#8561

Jeg har diagnose paa Ehlers Danlos Syndrom og frygter at denne lidelse nu bliver lagt ind under Psykiatrisk behandling - det vil vaere en ren katastrofe og stikke imod de nye diagnose kriterier der udkom i 2017

(Inverurie, 2018-06-17)

#8562

Det er en hån imod syge mennesker at blive behandlet på sådan en måde, eller retter ikke at blive behandlet korrekt.
Danmark er langt bagud i forskning og viden om ex. ME.

(Køge, 2018-06-17)

#8567

Det er en vigtig sag.

(4000 Roskilde , 2018-06-17)

#8574

Jeg har lavt stofskifte og vil meget gerne behandles med den rette diagnose, og ikke bare sættes i en psykiatrisk kasse, det er bare at verfe os af og ignorere, hvor mange der lider under denne sygdom. Det er Ikke bare en lille pille og så er det i orden, som mange læger bruger, nej det er meget mere end det.

(Bur, 2018-06-17)