Protest mod bus 903's ruteomlægning i Slagelse

Slagelse kommune har i forbindelse med besparelser besluttet at spare på kommunens udgifter til kommunens busdrift

Dette har medført at Movia nu har besluttet at stoppe al kørsel på Idagårdsvej. Dvs at der fra 30. juni 2024 ikke længere køres på hele strækningen fra Bilka til Japanvej.

Dette betyder at alle beboere på Ærøvej, Agersøhøj, Agersøvej og Hellesholm fremover skal gå til Slagelse svømmehal eller til Havretoften ved Bjergbygade for at komme med en bus ind til byen.

Når man tænker på, hvor mange pensionister der bor i de nævnte områder, mener jeg at vi sammen skal gøre en indsats for at få omstødt denne beslutning. Derfor beder jeg så mange som muligt om at underskrive på vedlagte link.

Udover en elektronisk underskrift har man også mulighed for at underskrive fysisk i Multihuset på Ærøvej. Underskrifterne vil efterfølgende blive forelagt Teknik Slagelse kommune og Ældrerådet i Slagelse kommune. Hvis dette ikke medfører tilstrækkelig reaktion vil vi forsøge foretræde hos borgmesteren.

På forhånd tak for din støtte til IKKE AT ÆNDRE BUS 903s RUTE så den fortsat kører på Idagårdsvej.

Venlig hilsen beboer på Ærøvej K. L. Sjelstrøm

Kristina Leni Sjelstrøm    Kontakt forfatteren af dette andragende

Ved at underskrive accepterer jeg, at Kristina Leni Sjelstrøm vil kunne se alle de informationer jeg angiver på denne formular.

Vi viser ikke din gadeadresse offentligt online.

Vi viser ikke dit postnummer offentligt online.

Vi viser ikke din e-mailadresse offentligt online.

Vi viser ikke dit telefonnummer offentligt online.

Jeg giver samtykke til behandling af de oplysninger jeg angiver i denne formular, til følgende formål:
Jeg tillader Kristina Leni Sjelstrøm at videregive oplysningerne jeg angiver i denne formular til følgende parter: