Politianmeldelse af Søren Espersen, for brud på Genevekonvention.

Quoted post

Gæst

2015-11-18 03:46

Tja, I er bare en pøbel muslimelskende fjolser, havde I været ansvarlige i 1940'erne havde Hitler været EU's første forbundspræsident.

I er en samling venstreorienterede bløddyr uden rygrad eller karakter der sikkert ville bede en voldtægtmand tage en tur til på jeres koner, for ikke at provokerer ham.

I den rigtige verden kan man ikke løse problemer ved at sidde i rundkreds og drikke urtete - der vil altid være uskyldige ofre, det er den pris der skal betales for at i kan leve sikkert og trygt, samt bruge jeres tid på fuldkommen ligegyldige politi anmeldelser.

Den dag udyrerne står foran jeres dør, gemmer i jer under senge, og de er ikke jer der går ud og kæmper, der er folk som Søren Espersen, så kan I bagefter altid kravle ud og beklage jer over at der blev anvendt for megen magt og diskutere i jeres basisgrupper hvorfor man ikke bare talte dem til fornuft, samt lave politianmeldelser

I skulle hellere stikke piben ind og huske hvad der sket med landsforrædere under krigen .... de blev hængt i lygte pæle som de svin de var

Svar

jens andersen

#50 Re:

2015-11-19 07:39:51

#43: -  

Hvad dette har med 40erne at gøre ved jeg ikke. Jeg var ikke engang født dengang, men jeg har haft en del modstandsfolk i familien. Jeg ved at disse aldrig havde anbefalet drab på civile. Herunder kvinder og børn.

Nu er det altså ikke kun venstreorienterede der har skrevet under på denne anmeldelse. Jeg ved der bestemt er en del fra højrefløjen som også har fået nok og skrevet under.

Uanset hvilken folkevalgt politiker, der var kommet med en sådan udtalelse, var blevet anmeldt af mig.