Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs

Quoted post

Gæst

2014-02-01 01:26

Jeg synes, jeg får stor indsigt og viden gennem dem der debatterer herinde.
Jeg respekterer de flestes kommentarer, bortset fra nogle få kvajpanders,
de skal også have lov til at ytre sig , uden fy-fy-fingeren fra Corydon og Helle.
Hvad var det for en flok uvidende mennesker aftenshowet havde fået samlet i mandags? (tror jeg det var)

Svar

Gæst

#12311 Re:

2014-02-01 01:49:07

#12309: -

Har allerede skrevet til Readaktionen på Aftenshowet og spurt om dem der blev interviewet overhovedet havde noget med underskrift indsamlingen at gøre ...sådan midt i dette intervieiw. [de var efter min skøn bare nogle tilfældige personer som var hevet ind ]

Pt. intet svar - så må DR ombudsman jo svare !

Min intelligens uvidenhed skal man ikke beklikke i tv - spørgsmålet til de 8 milliarder lokums dollar vi får ville værten nok skulle hive eksperter ind på - men så vil der lyde ramaskrig Nationalbanken har i forvejen 490 milliarder dollar som ingen vil have. dollar går under lortepapir.[havde Corydon forlangt EURO så kunne Goldman Sachs nok ikke kunne finde køber til de 19%] Er en årsag man går uden for USA og jagter værdier alt der er forplumeret. [Kina gider ikke deres junk papirer mere] Deres Guld reservere er ikke eksisterende for alle jagter Guld og ikke dollar.

Jeg er stødt til langt over albuerne.