Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs

Quoted post

Gæst

#11140 Famne for skrapt DR! Aftenshowet

2014-01-29 18:33

Famne om man ikke i DR Aftenshowet udtaler: ved folk egentlig hvad de skriver under på !

Så gør man det man går ind på hovedbanegården spørger uvilkårlige mennesker som faktisk står og tøver med at svare ved i hvad DONG aftalen handler om ..folk står så tøvende og svare.

Sagen er de personer har ikke mig bekendt oplyst de har skrevet under, men det fortæller journalisten eller Aftenshowet intet om. Man bruger de personer i et hovedtema underskrift indsamling.

Man udstiller underskriverne som rene idioter som ikke har sat sig ind i DONG situationen, moralen, det politiske morads man får klisteret på sig af ukvemshandlinger.

Nu må DR1 tage den op i readaktionen - luder journalistik og det skal jo være sjovt..tilmed 10 min med vejret skal man omklameres af ...gummistøver er tætte, istedet for at få noget fokus på den situation regerningen har sat os alle i.

Man skal satme ikke påstå jeg ikke har sat mig ind i Goldman Sach - lige fra New Times, til Herald Tribune og  alle daglige lokal aviser mv.

Svar

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2014-01-29 18:38:04

Gæst

#11157 Ren taktik , spin og korruption, hvem får mon penge under bordet her?

2014-01-29 18:40:52

Gæst

#11185 Re: Famne for skrapt DR! Aftenshowet

2014-01-29 19:07:04

#11140: - Famne for skrapt DR! Aftenshowet

public...service..mig i røven.....

jeg har fulgt debatten siden 13 december da radio 24/7 som det første medie satte fokus

på  corydong/goldman sachs sagen....

er der nogle idioter i denne sag er det sgu da nyhedsredaktionen på dr...

det burde være dem der for lang tid siden skulle have gravet i denne vanvittige aftale........

så skal de sgu ikke komme og gøre grin med vores protest/underskrift....

føj for satan danmarks radio.

Gæst

#11198 Re: Famne for skrapt DR! Aftenshowet

2014-01-29 19:19:44

DR Aftenshow: SKAM JER !!!!!

Gæst

#11202 Re: Famne for skrapt DR! Aftenshowet

2014-01-29 19:25:23

Jamen DR må sandelig ikke genere regeringen.Den nye generaldirektør tør jo ikke nedlægge nogen af de overflødige kanaler som kun sender 15 år gamle Barneby serier igen og igen