Behold Pumpehuset som spillested i København

FlagmoTism

/ #38 Ren udrensning .. ( Ja jeg er skuffet over de vatkippes nedlukning af rigtig kultur i KBH )

2016-09-16 19:38

Som andre nævner- Saltlageret var mit ungdomsliv i Punk/newwave miljøet sammen med mine rigtige gode venner fra datidens punkbands. Jeg har været til tons af koncerter der ' New order, A certian Ratio, Ramones, osv osv og Digt foredrag og special events med feks William S borroughs.  Pumpehuset blev det sidenhen med Gangway osv osv , og jeg har  taget med mine børn til deres første rigtige band koncerter i pumpehuset, som jo netop bære så meget historie. åhhh du gamle København du er virkelig savnet med dit ægte indhold af ren Kultur til folket som kunne betales af næsten alle, og ikke alt det penge fikseret forfinnet bras der oftes foregår idag.

Den nye regering og deres nye polerede fremtid..  Føj for en Kultur killer.  I deres opfattelse er det nok, at de udøvende bands skal stoppes da de inspirere til, at de unge mennesker dropper ide'en om en Tunnel uddannelse til fordel for at ville være Kreative/musikere/Friheds elskere, helt ærligt Bertel hårder er godt igang med at ændre kulturlivet i kbh/landet.  det skal være fornem kultur med masser af penge i og byen skal være et glansbillede til Turismen og et finansmega ..  De vil udentvivl sælge det til højstbydende Firma, så det kan pakkes ind i glas og stjerner..