Bevar programmet "Eldorado" på P4

Gæst

/ #72

2015-12-01 00:16

Fordi jeg har det indtryk at DR er i en dårlig udvikling med hensyn til at LYTTE til os FM-- og AM radiolyttere, det virker ærligtalt som om de ALDRIG høre på lytternes mening og retter sig efter dem. Eks: DR's "menings telefonbåndoptager"(35203520) hvor jeg personlig og andre ligestillede, gennem flere år har udtrykt vores mening og spørgsmål UDEN at få svar retur, trods det jeg har efterladt navn og telefon nummer. EKS: Sidste gang jeg indtalte et spørgsmål var da DR skulle sende minde-udsendelse ang, 4 maj budskabet med et utal af opfordringer på at sende det på AM- langbølge senderen og da SPECIELT på 70 ÅRS DAGEN !!! Vi var mange der ventede tålmodigt, men intet skete til trods for en del opringninger til DR flere uger før dagen. Jeg var forberedt på det værste og brød alle regler om at sende privat på hjemmelavet udstyr. Jeg optog budskabet på spolebånd og monterede den til senderen sendte det rundt i området (dog begrenset) så en samling "4 maj entusiaster" kunne høre det fra flere opsatte radio'er fra 1940-45 ! Altsammen bare fordi at DR ikke sendte DEN DAG. Sidst vil jeg her komme med et forslag til plasering af programmer. Plasere de hurtig talende unge mennesker, som elsker at høre sig selv, og andre nær radioer på DAB ! Og så lad dog os andre lyttere få ELDORADO I FRED og BEVAR det ELSKEDE FM BÅND !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er det ENESTE der dur.!!!!!!!!!!!!!

MYLLE høre KUN til på FM- båndet.